شماره: 252837 تاریخ : 1395/10/06-03:22:52

همایش ملی بانکداری اسلامی شیروان برگزار شد

همایش ملی بانکداری اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان با حضور اقتصاددانان و کارشناسان بانکداری اسلامی با حمایت موسسه اعتباری ثامن برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن؛ در این همایش بیش از 100 مقاله از سراسر کشور در 11 محور و موضوع به دبیرخانه این همایش رسیده است که تعدادی مقاله به‌صورت سخنرانی و پوستر ارائه شد.

این همایش با حضور برخی میهمانان کشوری و صاحب‌نظر در مسائل بانکداری اسلامی، فقه اسلامی و اقتصادی ازجمله حجت‌الاسلام دکتر چیت‌سازیان مدرس و عضو هیئت‌علمی دانشگاه شهید مطهری، دکتر رضوی عضو هیئت‌علمی دانشگاه و نیز حجت‌الاسلام عبادی عضو هیئت‌علمی موسسه فقه اقتصادی طیبات با ارائه سخنرانی‌ها و مقالاتی پیرامون بررسی تطبیقی بانکداری اسلامی با بانکداری روز، تأثیرات بانکداری بدون ربا بر پیشرفت تولید در کشور برگزار شد.

در این همایش لوح تقدیری از طرف رئیس همایش و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان به مدیرعامل موسسه اعتباری ثامن اعطا شد.

بر اساس این گزارش همایش مقاله مشترک جواد شهیدی معاون سرپرستی خراسان جنوبی و مظفر روحانی از همکاران این سرپرستی با موضوع " مفهوم و رابطه بین استراتژی رقابتی بین‌بانکی بر عملکرد مالی در بانک‌ها " پذیرفته شد.

رونمایی از کتاب و سی دی مقالات برگزیده همایش، تجلیل از مقالات برگزیده و برگزاری نشست‌های تخصصی از دیگر برنامه‌های جانبی همایش ملی بانکداری اسلامی در شیروان بود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/همایش-ملی-بانکداری-اسلامی-شیروان-برگزار-شد.bos