شماره: 267051 تاریخ : 1395/12/01-03:09:21

همایش سالانه مدیریت استعدادها در هزاره سوم آغاز به‌کار کرد

دومین همایش مدیریت استعدادها در هزاره سوم توسط صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی و با همکاری دانشگاه صنعتی شریف، امروز آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، دومین همایش سالانه مدیریت استعدادها در هزاره سوم امروز با حضور نصرت‌الله ضرغام؛ رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی، علاقمندان و صاحبنظران داخلی و خارجی آغاز به کار کرد.

در ابتدای این مراسم، رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی اظهار کرد: صندوق حمایت از پژوهشگران معاونت علمی با هدف توسعه علم و فناوری  در کشور و با بهره‌گیری از تجارب دیگر کشورها در سال 82 بنیان گذاشته شد و توانسته نقشی تأثیرگذار در عرصه حمایتی از ظرفیتهای بالقوه و بالفعل پژوهشگران کشور داشته باشد.

وی ادامه داد: در سالهای اخیر این صندوق (بنیاد ملی علم ایران) ضمن توسعه علم و فن‌آوری در کشور با حمایت از پژوهشگران و با انعقاد تفاهم‌نامه‌ها و برگزاری همایشها از جمله همایش مدیریت استعدادها در هزاره سوم  و همچنین حمایت از مراکز علمی و آموزشی همچون آموزش و پرورش توانسته گامهای موثری در زمینه مردمی و اجتماعی کردن علم داشته باشد.

رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی همچنین بیان کرد: برای تحقق این مهم در گام نخست کشف و شکوفایی استعداد و ظرفیتهای بالقوه کودکان را مدنظر قرار داده و در گام بعدی با حمایت از آموزش و پرورش موجب شکوفایی و افزایش اعتماد به نفس کودکان خواهیم شد و در نهایت با بهره از توانمندیها و ظرفیتهای داخل و خارج از کشور شاهد رشد علمی و توسعه اقتصادی و تعالی انسانها که اساس آرامش و صلح است، می‌شویم.

این همایش به همت صندوق حمایت از پژوهشگران معاونت علمی (بنیادملی علم ایران) و با همکاری دانشگاه صنعتی شریف به مدت دو روز در  سالن اجتماعات جابربن حیان دانشگاه صنعتی شریف در حال برگزاری است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/همایش-سالانه-مدیریت-استعدادها-در-هزاره-سوم-اغاز-به‌کار-کرد.bos