شماره: 349288 تاریخ : 1397/02/31-12:06:13

همایش بررسی عملکرد حوزه بازرسی و کنترل لوازم اندازه گیری برگزار شد

موثقی در ادامه با اشاره به برگزاری جلسه ی بررسی عملکرد سال 96 دفتر بازرسی و کنترل لوازم اندازه گیری توزیع نیروی برق شیراز، گفت: خوشبختانه عملکرد ارائه شده از سوی این دفتر و نتایج حاصل از آن، رضایت مندی کلی مدیریت این شرکت را به دنبال داشته است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازتوانیر، مدیرعامل این شرکت در دومین همایش بررسی عملکرد و تجلیل از برترینهای دفتر بازرسی این شرکت ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و قدردانی از یک سال تلاش و مجاهدت معاون مشترکان و تمامی همکاران این معاونت، در ارائه گزارشی مختصرگفت: از جمله فعالیت شاخص توزیع برق شیراز بی شک کاهش چشمیگیر میزان تلفات از 16.06 به 8.34 بوده است و در ادامه اهداف و استراتژی های شرکت و ضرورت مدیریت مصرف و پیک سایی در سال 97 را متذکر شدند.

معاون مشترکین شرکت توزیع نیروی برق شیراز ضمن تشکر و قدردانی از تمای مدیران امورها، روسای ادارات گفت: این اتفاق بزرگ فقط و فقط با تعامل، همدلی و همفکری تمامی همکاران اتفاق افتاد و تمامی همکاران باید از این اتفاق درس بگیرند که هروقت بخواهند می توانند اتفاقات بزرگ را رقم بزنند.

مدیر دفتر بازرسی و کنترل لوازم اندازه گیری شرکت توزیع نیروی برق شیراز در ارائه گزارشی گفت: طی سال 96 بالغ بر 9 هزار مورد برق غیرمجاز به انشعاب قانونی تبدیل شده است.

سعید موثقی عملکرد ادارات بازرسی و کنترل لوازم اندازه گیری در امورها ، مدیریت ها و ادارات توزیع برق این شرکت را موفق ارزیابی کرد.

موثقی با اشاره به تبدیل 9 هزار مورد برق غیرمجاز به انشعاب قانونی، جمع آوری 16 هزار مورد انشعاب برق غیرمجاز را از اقدامات شاخص دفتر بازرسی عنوان کرد.

او گفت: یکی از اقدامات انجام شده توسط این شرکت، تعویض 30 هزار کنتور (لوازم اندازه گیری) معیوب مشترکان عادی و دیماندی و بازدید و آزمایش بیش از 150 هزار دستگاه، لوازم اندازه گیری مربوطه مشترکین عادی و همچنین آزمایش حدود 17000 مشترک دیماندی و دو بار در سال مشترک دیماندی اولیه بوده است.

موثقی تاکید کرد: انجام اقدامات بیان شده توسط دفتر بازرسی و کنترل لوازم اندازه گیری توزیع برق شیراز، موجب بازگشت بیش از 355 میلیون کیلووات ساعت انرژی و کاهش حدود 3 درصدی تلفات شبکه های توزیع برق این شرکت ناشی از اقدامات این حوزه شده است.

مدیر دفتر بازرسی و کنترل لوازم اندازه گیری توزیع برق شیراز همچنین گفت: هزینه انرژی برگشتی و اخذ خسارت وارده به شبکه های توزیع از اقدامات انجام شده توسط این دفتر، بالغ بر 186 میلیارد ریال برآورد شده است.

موثقی در ادامه با اشاره به برگزاری جلسه ی بررسی عملکرد سال 96 دفتر بازرسی و کنترل لوازم اندازه گیری توزیع نیروی برق شیراز، گفت: خوشبختانه عملکرد ارائه شده از سوی این دفتر و نتایج حاصل از آن، رضایت مندی کلی مدیریت این شرکت را به دنبال داشته است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/همایش-بررسی-عملکرد-حوزه-بازرسی-و-کنترل-لوازم-اندازه-گیری-برگزار-شد.bos