شماره: 452471 تاریخ : 1398/01/18-04:38:57

با هدف توسعه همکاری‌های تجاری دو کشور برگزار می‌شود

همایش اقتصادی بانوان بازرگان ایران و اسلوونی

نشست بانوان بازرگان و کارآفرین ایرانی با حضور دو تن از مقامات اسلوونی در اتاق تهران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی اتاق تهران، همایش توسعه همکاری‌های تجاری بازرگان ایران و اسلوونی با محوریت بانوان بازرگان، صبح فردا (دوشنبه) در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن ‌و ‌کشاورزی تهران برگزار می‌شود.

در این همایش آلنکا سوهادنیک، مدیرکل اقتصادی و دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه اسلوونی و کریستینا رادی، سفیر اسلوونی در تهران، حضور خواهند داشت و پیرامون ظرفیت‌های همکاری اقتصادی دو کشور با زنان کارآفرین و بازرگان ایران به گفت‌و‌گو می‌نشینند.

همچنین در مراسم، سیده فاطمه مقیمی عضو هیات رییسه اتاق تهران و رییس کانون بانوان بازرگان ایران، فریال مستوفی رییس مرکز مشاوره و خدمات سرمایه‌گذاری اتاق تهران، سهیلا جلودارزاده عضو هیات نمایندگان اتاق تهران و نماینده مجلس شورای اسلامی و فرشته دست‌پاک عضو هیات نمایندگان اتاق تهران و رییس مرکز ملی فرش ایران به نمایندگی از جامعه بانوان کارآفرین ایران، سخنرانی خواهند داشت.

در این مراسم که بانوان بازرگان و کارآفرین عضو اتاق تهران حضور دارند، زمینه‌های توسعه روابط تجاری ایران و اسلوونی بررسی می‌شود و راهکارهای برای ارتباط بیشتر بنگاه‌های ایرانی با همتایانشان در اسلوونی مطرح می‌شود. هم‌چنین مدیرکل اقتصادی و دیپلماسی عمومی وزارت خارجه اسلوونی و سفیر این کشور در تهران به پرسش‌های بانوان بازرگانی در مورد مسایل مختلف تجاری پاسخ خواهند داد.

همایش توسعه همکاری‌های تجاری بانوان بازرگان ایران و اسلوونی از ساعت 10:30 فردا دوشنبه 19 فروردین ماه در محل ساختمان اتاق تهران واقع در خیابان وزرا برگزار می‌شود.

لینک ثبت‌نام


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/همایش-اقتصادی-بانوان-بازرگان-ایران-و-اسلوونی.bos