شماره: 376147 تاریخ : 1397/06/18-01:17:34

هم اندیشی مدیر کل میراث فرهنگی استان با هتلداران پایتخت

نشست هم اندیشی مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران با رئیس و اعضای اتحادیه هتل و هتل آپارتمان های تهران با هدف بررسی مشکلات و موانع مراکز اقامتی روز شنبه 17 شهریور ماه برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازسازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، معاون گردشگری استان تهران در حاشیه این نشست  جلوگیری از فعالیت مراکز اقامتی غیر مجاز، افزایش نظارت بر صدور مجوزها، درجه بندی، و نرخ و محاسبه مالیات را از مهمترین محورهای مورد بحث عنوان کرد.

شهرام علیمحمدی معاون گردشگری استان تهران گفت: در اجرای نظارت بر فعالیت مراکز اقامتی غیر مجاز که بیشتر به  صورت خانه های اجاره ای در سطح شهر می باشد نیازمند همکاری پلیس و دستگاه قضایی در برخورد با افراد سودجوکه غالبا لطمات جبران ناپذریری را در بی اعتبار نمودن سطح خدمات در صنعت گردشگری کشور وارد می کنند می باشیم  و از تمامی  راهنمایان گردشگری و دفاتر خدمات مسافرتی می خواهیم تا به هیچ عنوان با این مراکز اقامتی غیرمجاز همکاری و فعالیت نداشته باشند.

علیمحمدی در پاسخ به تغییر نحوه محاسبه مالیات ها برای مراکز اقامتی  با تاکید آنکه: موضوع محاسبه و نحوه پرداخت مالیات یک مبحث کلان است که در اختیار قانون گذار و هیئت دولت می باشد افزود: درخواست هتلداران تهران برای رسیدگی و پیگیری به معاون گردشگری کشور انعکاس داده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: گسترش تعامل با بخش خصوصی موجب بهبود و تسریع روند توسعه خدمات اقامتی در پایتخت می شود ، به همین منظور تمامی کمیسیون ها تخصصی با حضور و مشارکت نماینده هتلداران تهران برگزار می شود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/هم-اندیشی-مدیر-کل-میراث-فرهنگی-استان-با-هتلداران-پایتخت.bos