شماره: 316466 تاریخ : 1396/12/13-04:59:34

فرمانده سپاه امامت تبریز:

هم افزایی میان بانک قرض الحسنه مهرایران و خیرین، به توانمندسازی نیازمندان کمک می کند

سرهنگ صفدری فرمانده سپاه امامت تبریز در دیدار با مدیرشعب استان آذربایجان شرقی بانک قرض الحسنه مهرایران بیان داشت: تقویت همکاری ها و انتقال بخشی از گردش مالی و سپرده گذاری های جامعه خیرین، سازمان ها و نهادها در شعب بانک قرض الحسنه مهرایران می تواند کمک شایانی به افزایش توان پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان واقعی جامعه داشته باشد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، این بانک در راستای مسئولیت های اجتماعی و مأموریتی که بر عهده آن محول شده است همپای سازمان های حمایتی همچون بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) به توانمندسازی افراد جامعه هدف و به اشتغال آنها می اندیشد.

بانک قرض الحسنه مهرایران به معنای واقعی در عرصه ترویج فرهنگ قرض الحسنه و اشاعه خدمات بانکداری اسلامی گام برداشته و تعامل ارزنده ای را در سنوات گذشته با نهادهای حمایتی مانند سازمان بهزیستی، کمیته امداد، بسیج سازندگی و بنیاد مسکن انقلاب از خود نشان داده است.

مبنای اصلی این بانک از بدو تاسیس بر کمک، مساعدت و یاری به محرومان قرار گرفته و در راستای تعمیق و توسعه موازین بانکداری اسلامی اقدامات شایسته ای را انجام داده است و تلاش می کند تا گرفتاری های مردم در حوزه های مختلف اجتماعی و اقتصادی به حداقل برسد.

سرهنگ صفدری فرمانده سپاه امامت تبریز در دیدار با سیدرضا منافی آذر مدیرشعب استان آذربایجان شرقی بانک قرض الحسنه مهرایران بیان داشت: با جذب و تمرکز حسابهای خیرین در این بانک می توان موجبات توانمندی و بهبود وضعیت معیشتی اقشار محروم جامعه را فراهم کرد.

وی با اشاره به پتانسیل ها و ظرفیت خیرین جامعه در حل نیازهای اساسی نیازمندان افزود: کمک های خیرین و سپرده گذاری سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی نقش مهمی در ارائه خدمات بهتر این بانک به هموطنان دارد.

در ادامه، منافی آذر مدیرشعب استان آذربایجان شرقی بیان داشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران از محل منابع قرض الحسنه جذب شده توسط مردم، نهادها و سازمان ها و تخصیص آن به بخش های مختلف، در تنظیم روابط و مناسبات اقتصادی تاثیر گذار است.

وی تصریح کرد: این بانک تمامی خدمات خود را بر بستر قرض الحسنه انجام می دهد و با انجام بازاریابی مستمر به تجهیز منابع خود می پردازد و از محل تجمیع منابع خرد، با اعطای تسهیلات قرض الحسنه به رفع احتیاجات ضروری جامعه کمک می کند.

منافی آذر ادامه داد: قطعاً خدمات و طرح های تسهیلاتی بانک قرض الحسنه مهر ایران می تواند در رفع نیازهای مالی افراد کم درآمد و تلاشگران عرصه های اقتصادی موثر باشد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/هم-افزایی-میان-بانک-قرض-الحسنه-مهرایران-و-خیرین-به-توانمندسازی-نیازمندان-کمک-می-کند.bos