شماره: 489446 تاریخ : 1398/05/23-11:19:46

هفتمین کنفرانس ملی فناوری نانو در صنعت برق برگزار می‌شود

مرکز توسعه فناوری نانو در صنعت برق و انرژی پژوهشگاه نیرو هفتمین کنفرانس ملی فناوری نانو در صنعت برق را طی روزهای 27 تا 29 آبان‌ماه امسال برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت نیرو، این رویداد ملی در سه محور: "استفاده از فناوری نانو در مواد و تجهیزات نیروگاه‌ها"، "استفاده از فناوری نانو در مواد و تجهیزات خط و پست" و "استفاده از فناوری نانو در انرژی‌های تجدیدپذیر و محیط زیست" برگزار خواهد شد.
تجاری‌سازی فناوری نانو در صنعت برق و انرژی، رصد و آینده‌پژوهی فناوری نانو در صنعت برق و انرژی، فناوری نانو، نوآوری و خلاقیت در صنعت برق و انرژی، توسعه کاربردهای جدید فناوری نانو در صنعت برق و انرژی، واکاوی نقاط قوت و ضعف فناوران نانو در حوزه برق و انرژی، تشویق پژوهشگران حوزه نانو برای فعالیت در زمینه‌های برق و انرژی، ایجاد فرصت‌ها و رفع چالش‌های به کارگیری فناوری نانو در صنعت برق و انرژی، تسهیل ارتباط و تبادل دانش فناوران حوزه نانو و بهره‌برداران حوزه برق و انرژی از جمله اهداف برگزاری این کنفرانس است.
این همایش همزمان با سی و پنجمین کنفرانس بین‌المللی برق برگزار خواهد شد که علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت دبیرخانه این همایش به نشانی www.npc.nri.ac.ir مراجعه کنند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/هفتمین-کنفرانس-ملی-فناوری-نانو-در-صنعت-برق-برگزار-می‌شود.bos