شماره: 447826 تاریخ : 1397/11/13-12:01:43

هشتمین همایش بانکداری الکترونیک برگزار شد

هشتمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، قائم مقام بانک مرکزی، رییس پژوهشکده پولی و بانکی و کارشناسان حوزه‌ی خدمات انفورماتیک، فین ‌تک و بلاک ‌چین برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت پیشگامان پویا، علاوه ‌بر همایش، نمایشگاهی با حضور بانک ‌ها و موسسات مالی و اعتباری و شرکت ‌های فعال در زمینه‌ی ارائه‌ی خدمات بانکی برگزار شد که شرکت‌کنندگان به معرفی محصولات و توانمندی ‌های خود پرداختند.

فناوری زنجیره‌ بلوک و دفاتر توزیع ‌شده، رمزارزها، سامانه ‌های پرداخت جایگزین، فناوری ‌های مالی، پرداخت و بانک ‌داری باز، تقلب، پولشویی، کلاهبرداری و روش ‌های مقابله با آن و تحول دیجیتال از محورهای اصلی همایش هشتم تعیین شده بود.

همچنین جشنواره ‌ها و مسابقات مختلفی در طول همایش برگزار شده و بانک ‌ها و شرکت‌ های برتر نوآور با رعایت سه معیار نوآوری، کاربردی و سودآوری بالقوه انتخاب شدند.

لازم به ذکر است مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران شرکت پیشگامان پویا نیز با حضور در این رویداد، در جریان آخرین تحولات در حوزه بانکداری و نظام های پرداخت قرار گرفتند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/هشتمین-همایش-بانکداری-الکترونیک-برگزار-شد.bos