شماره: 446988 تاریخ : 1397/11/04-05:18:55

نماینده ویژه مدیرعامل گروه سایپا در فروش و خدمات پس از فروش:

هدف گروه سایپا جلب رضایت مشتریان و پاسخ به تعهدات خود است

نماینده ویژه مدیرعامل گروه سایپا در دیدار مشتریان گروه رنو که نسبت به تاخیر تعهدات این شرکت نارضایتی داشتند گفت: در تلاش هستیم تا راه های مختلفی که امکان تامین قطعات مورد نیاز تولید خودرو را برای ما مهیا می سازد را شناسایی نماییم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سایپا، جمعی از مشتریان گروه رنو که تحویل خودروهای آنها به تعویق افتاده است با حضور در محل معاونت بازاریابی و فروش سایپا با دکتر عبدالله بابایی نماینده ویژه مدیرعامل در امور فروش و خدمات پس از فروش دیدار و به بحث در رابطه با مشکلات خود پرداختند.

در این دیدار نماینده ویژه مدیر عامل گروه سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش پس از استماع نظرات و پیشنهادات مشتریان، قول مساعدت در جهت بررسی و رفع مشکلات مشتریان سایپا را داد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/هدف-گروه-سایپا-جلب-رضایت-مشتریان-و-پاسخ-به-تعهدات-خود-است.bos