شماره: 493910 تاریخ : 1398/08/30-09:50:35

ویدیو

هدف نهایی بانک سپه از طرح ادغام بانک ها ، تشکیل بانکی بزرگ و چابک در نظام بانکی

صحبت های احمد سلمانی آرانی ، مدیریت فناوری اطلاعات بانک سپه با موضوع " طرح تحول ادغام بانک های نیروی مسلح در بانک سپه در پوشش 8 شرکت در قالب هلدینگ فناوری اطلاعات امید " در پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران

بانک و صنعت ، در این ویدیو صحبت های احمد سلمانی آرانی ، مدیریت فناوری اطلاعات بانک سپه با موضوع " طرح تحول ادغام بانک های نیروهای مسلح در بانک سپه در پوشش 8 شرکت در قالب هلدینگ فناوری اطلاعات امید " ، در پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران را مشاهده می کنید.

 

 احمد سلمانی آرانی مدیریت فناوری اطلاعات بانک سپه، در رابطه با تحقق طرح ملی ادغام گفت: این طرح همراه با الزامات و ضرورت‌هایی در حوزه فناوری اطلاعات است، خوشبختانه طرح تحول ادغام بانک‌های نیروهای مسلح در بانک سپه در پوشش 8 شرکت در قالب هلدینگ فناوری اطلاعات امید محقق خواهد شد.

وی افزود: بانک سپه بعنوان نخستین بانک، دهه درخشانی را در حوزه فناوری اطلاعات داشته است و با تحقق طرح ادغام در بانک سپه شاهد آورده‌های ارزشمندی از سوی شرکت‌ها هستیم و امیدواریم با (مرچ کردن1:14) اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارها در بانک سپه بتوانیم این بانک را به یک بانک به‌روز، چابک و در مسیر تحول دیجیتالی نائل کنیم.

آرانی تحقق این کار را بسیار پرزحمت دانست و ادامه داد: اینکه فرهنگ، ساختار و دستاوردهای پنج بانک متفاوت در یک بانک(مرچ 1:44) شوند، لازمه مقدماتی است. پروژه‌هایی در قالب پروژه‌های واسط تعریف کردیم تا یک هارمونی بین آن‌ها انجام دهیم.

وی تاکید کرد: هدف نهایی بانک سپه، تشکیل بانکی بزرگ و چابک در حوزه بانکی است و محصولات عمدتا در حوزه نظام بانکی است ما از نظر فنی مشکل چندانی نداریم اما اینکه نیروهای متخصص دور هم جمع شوند و آنها در یک مسیر همگرا شوند، زحماتی دارد.

مدیریت فناوری اطلاعات بانک سپه ادامه داد: با ایجاد همراهی و همگرایی کارشناسان متخصص در حوزه‌های مختلف زیرساخت، نرم‌افزار، سخت افزار، نوآور و نظام پرداخت بین آن‌ها بتوانیم تحقق ادغام پنج بانک در بانک سپه داشته باشیم.

آرانی تصریح کرد: فلسفه تشکیل طرح هلدینگ، بستر و خواستگاه جدیدی است برای انسجام بین نیروهای کارشناس و همگرایی آن‌ها و محصولاتشان بطوری که در نظام بانکی و سرویس‌دهی مناسب‌تر به مشتریان و مردم بتوانند به سهولت طرح ملی را به انجام برسانند.

 

چند رسانه ای


 

آپارات مشاهده در آپارات 

 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/هدف-نهایی-بانک-سپه-از-طرح-ادغام-بانک-ها-تشکیل-بانکی-بزرگ-و-چابک-در-نظام-بانکی.bos