شماره: 421569 تاریخ : 1397/08/26-04:52:55

همزمان با فرارسیدن بیست‌وششمین دوره هفته کتاب؛

هجدهمین نمایشگاه کتاب و منابع چندرسانه‌ای وزارت نیرو آغاز به کرد/ تقدیر از نویسندگان و کتاب‌خوانان برتر صنعت آب و برق

هجدهمین نمایشگاه کتاب و منابع چندرسانه‌ای وزارت نیرو همزمان با فرارسیدن بیست‌وششمین دوره هفته کتاب در مرکز اطلاعات علمی، اسناد و کتابخانه این وزارتخانه آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت نیرو، همزمان با فرارسیدن بیست‌وششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران این نمایشگاه با برخوداری از منابع اطلاعاتی همچون کتاب‌ و مقالات فارسی و لاتین، پایگاه‌های اطلاعاتی و دو سامانه جدید «استاندارهای فنی و مهندسی» و «درخواست مقالات لاتین» در حوزه ستادی وزارت نیرو برپا شده است.

همچنین پیش از ظهر امروز نیز همزمان با فرارسیدن بیست‌وششمین دوره هفته کتاب طی مراسمی از نویسندگان، پدیدآورندگان و مترجمان صنعت آب و برق، کتاب‌خوانان برگزیده و کتاب‌داران و مسئولان کتابخانه وزارت نیرو تقدیر به عمل آمد.
سحر جوادپور، رئیس گروه اطلاعات علمی، اسناد و کتابخانه وزارت نیرو در حاشیه این مراسم با تاکید بر اینکه در سال جاری حدود دو هزار عنوان منبع اطلاعاتی جدید به کتابخانه وزارت نیرو افزوده شده است، گفت: هم اکنون حدود 95 هزار مدرک شامل کتاب‌، مقالات و گزارش‌های تحقیقاتی فارسی و لاتین در مرکز اطلاعات علمی، اسناد و کتابخانه وزارت نیرو وجود دارد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/هجدهمین-نمایشگاه-کتاب-و-منابع-چندرسانه‌ای-وزارت-نیرو-اغاز-به-کرد-تقدیر-از-نویسندگان-و-کتاب‌خوانان-برتر-صنعت-اب-و-برق.bos