شماره: 449677 تاریخ : 1397/12/04-06:14:34

یک نماینده مجلس اعلام کرد:

هاشمی: حضور صنایع در منطقه ویژه خلیج فارس، فرصتی برای توسعه است

نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی‌آباد، بندرخمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: احداث واحدهای فولادی در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس، این منطقه را به عنوان قطب صنعت استان هرمزگان و کشور تبدیل کرده و حضور صنایع در منطقه ویژه خلیج فارس، فرصتی برای توسعه است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، حسین هاشمی تختی‌نژاد افزود: عملکرد منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در توسعه استان هرمزگان و به ‌ویژه شهر بندرعباس قابل توجه است.

وی افزود: از سوی دیگر این منطقه علاوه بر رونق تولید و درآمدزایی، نقش بی‌بدیلی در اشتغالزایی ایفا می‌کند. درصدی از محصولات این واحدها صادر می‌شوند و باید اذعان کرد که ارزآوری قابل توجهی به‌ همراه خواهد داشت.

وی راه اندازی اسکله تخصصی را از امتیازات بزرگ منطقه دانست و افزود: امید است زمینه توسعه هرچه بیشتر این اسکله فراهم شود و به جذب هر چه بیشتر سرمایه‌گذاران منجر شود. هاشمی تختی‌نژاد با بیان اینکه انتظار می‌رود از زیرساخت های ایجاد شده در این منطقه حداکثر استفاده شود، گفت: احداث صنایع پایین‌دستی زنجیره فولاد و صنایع وابسته آن در این منطقه، ضرورتی است که توسعه هرچه بیشتر منطقه را به‌دنبال خواهد داشت.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/هاشمی-حضور-صنایع-در-منطقه-ویژه-خلیج-فارس-فرصتی-برای-توسعه-است.bos