شماره: 314128 تاریخ : 1396/10/27-01:19:59

با حضور علی‌اصغر مونسان، رئیس سازمان میراث‌فرهنگی

نمایشگاه گردشگری فیتور گشایش می‌یابد

با حضور ایران و 165 کشور تا ساعتی دیگر نمایشگاه گردشگری فیتور در مرکز نمایشگاهی مادرید گشایش می‌یابد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، سی‌و‌هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فیتور اسپانیا، از 28 دی تا دوم بهمن با حضور 165 کشور در قالب 9896 کمپانی و 244972 شرکت کننده تجاری و جهان‌گردی و بیش از صد‌ها خبرنگار بین‌المللی از نشریات مختلف گشایش خواهد یافت. 


در افتتاح نمایشگاه گردشگری فیتور علی‌اصغر مونسان، معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری نیز حضور خواهد داشت. 

غرفه ایران در نمایشگاه فیتور 304 مترمربع است و بخش‌های مختلف عمومی و خصوصی گردشگری کشورمان در آن به معرفی دستاورد‌ها و خدمات و جاذبه‌های کشورمان می‌پردازند. 

غرفه ایران در این دوره از نمایشگاه فیتور، در زمینی به مساحت 304 مترمربع، با الهام از معماری ایرانی و اسلامی طراحی شده است. در این غرفه برنامه‌های مختلفی از جمله نشست‌های تخصصی و عمومی، موسیقی سنتی، کارگاه ساخت و تولید صنایع‌دستی، لباس‌های محلی، غذاهای بومی و دیگر برنامه‌های فرهنگی اجرا می‌شود. 

نمایشگاه فیتور یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های توریسم در بازار آمریکای لاتین، اسپانیا، پرتغال، افریقا و آسیا است، فیتور به نوعی نقطه مرجع توریسم دنیا برای متخصصان حرفه گردشگری و نمایشگاه تجاری پیشرو برای بازارهای داخلی و خارجی صنعت جهانگردی به شمار می‌رود. ‎


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/نمایشگاه-گردشگری-فیتور-گشایش-می‌یابد.bos