شماره: 410704 تاریخ : 1397/08/11-11:05:02

نمایشگاه معدن و صنایع معدنی در تهران

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات و تجهیزات معدن، راهسازی و صنایع وابسته (ایران کانمین2018) صبح امروز (جمعه) با حضور 160 واحد تولیدی داخلی و 40 شرکت خارجی یا نمایندگی های آنها آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، در این نمایشگاه نمایندگان شرکت هایی از ایتالیا، آلمان، ترکیه، چین، روسیه و لهستان حضور دارند.

در این دوره از نمایشگاه انواع صنایع و تجهیزات معادن زیرزمینی و روباز، دستگاه‌ها تجهیزات و ماشین آلات خاکبرداری، ماشین آلات مشترک راهسازی و معدنی، دستگاه‌ها و ماشین‌آلات حفظ و نگهداری تونل، دستگاه ها و تجهیزات مرتبط به فراوری معدنی ماشین آلات و تجهیزات اکتشاف معدن، تجهیزات وابسته به ذوب و استحصال فلزات سنگ های ساختمانی و تزیینی، تجهیزات برش و فرآوری سنگهای تزیینی، سنگ‌های قیمتی و گرانبها، معدن و محیط زیست، سیستم های تهویه معادن، نرم افزار ها و سیستم های پردازش داده های معدنی، فناوری‌های نوین در صنعت و معدن، مواد منفجره و تجهیزات انفجار، تجهیزات تامین برق و روشنایی معادن و تجهیزات تخلیه و آبرسانی معادن زیرزمینی در معرض دید عموم قرار داده شد.
همچنین ارائه دستاوردهای تولیدکنندگان و صنعتگران معدن، معرفی فرصت‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و سرمایه پذیری، ایجاد بازارهای جدید و توسعه صادرات، تلاش برای رونق و توسعه تولید ملی، بهبود فضای کسب و کار و معرفی ظرفیت های معدنی کشور، جهت دهی به سرمایه های داخل و خارج به بخش های معدن، انتقال دانش و فناوری نوین و همچنین ایجاد رقابت سازنده بین شرکت‌ها از اهداف برپایی این رویداد است.
همزمان با این دوره از نمایشگاه، هفتمین همایش مهندسی معدن و پنجمین همایش بین المللی معدن و صنایع معدنی نیز در محل نمایشگاه برگزار می شود.
کارشناسان و فعالان این صنعت در این همایش به مباحثی مانند فعالیت کسب و کارهای نوپا (استارت آپ ها)، اکتشاف، سرمایه گذاری و محیط زیست می پردازند.

 نمایشگاه معدن و صنایع معدنی

به گزارش خبرنگاربانک و صنعت، هرچند این نمایشگاه از امروز شروع به کار کرد اما آیین رسمی افتتاحیه "ایران کانمین2018" فردا با حضور وزیر صنعت،­ معدن و تجارت برگزار می شود. این نمایشگاه به مدت 4 روز ( 11 تا 14 آبان ) در محل نمایشگاه بین المللی دایر است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/نمایشگاه-معدن-و-صنایع-معدنی-در-تهران.bos