شماره: 636670 تاریخ : 1402/03/16-03:02:49

با حضور مدیرعامل بیمه ایران، پانزدهمین نمایشگاه بین المللی بورس ، بانک و بیمه گشایش یافت؛

نمایش توانمندی های بیمه ایران در بزرگترین گردهمایی صنعت مالی کشور؛ از امروز

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی (بورس،بانک و بیمه)‏ با حضور مدیرعامل و رییس هیات مدیره بیمه ایران و هیات همراه و با ارائه آخرین دستاوردها و خدمات نوین شرکت سهامی بیمه ایران از امروز (سه شنبه 16خرداد 1402) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی بیمه ایران، در این دوره از نمایشگاه صنعت مالی کشور Finex2023)‎) ‏که با حضور دهها شرکت برپا شده است، شرکت سهامی بیمه ایران و شرکتها و موسسات تابعه آن در سالن شماره 35 از متخصصان، صاحب نظران، علاقه مندان و مردم عزیز میزبانی می کنند.

شرکت کارگزاری بورس بیمه ایران، شرکت ایده های تجارت هوشمند سیمرغ، صندوق سبدگردان آسال و موسسه حقوقی حافظان سرمایه سبا معین از جمله شرکت های تابعه بیمه ایران هستند که در نمایشگاه پانزدهم حضور داشته و اطلاعات و خدمات ویژه ای را به علاقه مندان، متخصصان بیمه و اهالی رسانه ارائه خواهند کرد. همچنین پیشخوانی هم برای ارائه خدمات بیمه ای به عزیزان ناشنوا و کم شنوا با حضور مربی کارشناس ناشنوایان در غرفه بیمه ایران تدارک دیده شده است.

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه - فاینکس ‏‏2023) تا عصر جمعه 19 خرداد ماه 1402 برپا خواهد بود.

افزایش ارتباط و آگاهی مردم از خدمات متنوع و الکترونیکی بیمه ایران، رونمایی از چند طرح بیمه ای جدید، ارایه توانمندیهای بیمه ایران در حوزه بورس و بیمه از طریق آموزش و فرهنگسازی برگزاری کارگاه های آموزشی تخصصی، نشست های صمیمی مدیران و علاقه مندان به صنعت بیمه و … از اهم برنامه های پیش بینی شده شرکت سهامی بیمه ایران برای این دوره از نمایشگاه بورس، بانک و بیمه است.

در نمایشگاه امسال، بیمه ایران و زیر مجموعه های آن با ایجاد پیشخوان هایی ویژه ‏برای پاسخگویی به ارباب رجوع، با بهره گیری از کارشناسان کاربلد شعبه های شرکت، ‏استقرار مدیران و کارشناسان حوزه بازاریابی، فناوری اطلاعات و تمامی مدیران و ‏معاونان و کارشناسان اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه ایران (به عنوان ‏متولی و برگزار کننده اصلی برنامه های غرفه)، زمینه ارائه خدمات ویژه به علاقه مندان و ‏متخصصان بیمه را به بهترین وجه ممکن فراهم کرده و مقدم مدیران اقتصادی و صنعت ‏مالی، متخصصان، صاحب نظران، اصحاب رسانه، علاقه مندان و مردم عزیز را به نیکی ‏پاس خواهند داشت.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/نمایش-توانمندی-های-بیمه-ایران-در-بزرگترین-گردهمایی-صنعت-مالی-کشور؛-از-امروز.bos