شماره: 315684 تاریخ : 1396/11/29-05:32:10

استاندار هرمزگان:

نقش پست، برجسته تر از همیشه و دارای اهمیت ویژه ای در جامعه است

استاندار هرمزگان در دیدار با عضو هیئت مدیره پست گفت: شرکت ملی پست با اجرای دو پروژه اقتصاد مقاومتی، از اهمیت ویژه ای در جامعه برخوردار است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، استاندار هرمزگان در ادامه با اشاره به نقش پست درخدمت رسانی به مردم گفت: در اذهان عمومی همواره از پست و پستچی به نیکی یاد می شود و از انجا که دو پروژه اقتصاد مقاومتی را در دستور کار دارد، نقش پست، برجسته تر از همیشه و دارای اهمیت ویژه ای در جامعه است.

دکتر همتی از پست به عنوان نهادی تاثیرگذار اما نیازمند به توجه بیشتر یاد کرد و افزود: پست و واحدهای مرتبط با آن از نهادهای موثر و کارآمد کشورند اما لازم است تا با به روز رسانی امکانات و همچنین افزایش کیفیت خدمات پستی، نقش اساسی و تاثیرگذار خود را حفظ و ارتقاء دهند و اعتماد بیش از پیش مردم را جلب کنند.

عضو هیئت مدیره پست نیز در این جلسه گفت: پست در سه حوزه فیزیکی، الکترونیکی و مالی با گسترده ترین شبکه ارتباطی کشور و با برخورداری از سرمایه انسانی توانمند و فن آوری های نوین، در جهت جلب رضایت ذینفعان فعالیت می کند.

در این دیدار که مدیران ict استان نیز حضور داشتند زرگوش، با یادآوری پیشینه تاریخی و گستره خدمات پست اضافه کرد: ارتقاء خدمات الکترونیکی از برنامه ها و هدف های این شرکت است.

وی با بیان این که پست در راستای افزایش سهم خود از بازار خدمات پستی، نوآوری و ارتقاء کیفی خدمات را در دستور کار خود قرار داده، ادامه داد: شرکت ملی پست سعی داشته به عنوان اهرمی موثر در عرصه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و حتی سیاسی نقش آفرینی کند.

وی با بیان این که صنعت بزرگ پست عمدتا متکی به نیروی انسانی است افزود: نیروهای این مجموعه از نجیب ترین و پرکارترین کارکنان دولت در سطح کشور هستند.

عضو هیأت مدیره سپس خواستار حمایت از حوزه ict استان، از سوی استاندار شد و اظهار امیدواری نمود: استاندار هرمزگان در راستای تخصیص اعتبارات عمرانی در قالب تعمیر و تجهیز دفاتر شهری و روستایی دستورات لازم را صادر نماید.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/نقش-پست-برجسته-تر-از-همیشه-و-دارای-اهمیت-ویژه-ای-در-جامعه-است.bos