شماره: 467847 تاریخ : 1398/04/18-05:48:37

نشست‌ "سمن‌، سرمایه اجتماعی و تدبیر آب و انرژی" برگزار می‌شود

نشست‌ "سمن‌، سرمایه اجتماعی و تدبیر آب و انرژی" با هدف فراهم کردن بستر همکاری نهادی بین دولت و نهادهای مدنی در حوزه آب و برق روز چهارشنبه در وزارت نیرو برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت نیرو، روز چهارشنبه 19 تیرماه در اولین نشست از سلسله نشست‌های سمن‌ها، سرمایه اجتماعی، نظام تدبیر آب و انرژی، "علی ربیعی" دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهور و سخنگوی دولت و "رضا اردکانیان" وزیر نیرو سخنرانی خواهند کرد.
در این نشست همچنین "محمد فاضلی" رئیس مرکز امور اجتماعی منابع آب و انرژی وزارت نیرو و "اسکندر امیدی‌نیا" معاون اموزشی و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست سخنرانی خواهند داشت.
اولین نشست از این سلسله نشست‌ها به موضوع شناخت بررسی الزامات و چالش‌ها و راهکارهای همکاری وزارت نیرو و سمن‌ها خواهد پرداخت.
آسیب‌شناسی تاریخچه رابطه نهادی وزارت نیرو و تشکل‌های مردم نهاد، تشخیص درست و واقع‌بینانه انتظارات و ظرفیت‌های نهادی تشکل‌های مردم‌نهاد و وزارت نیرو، تبیین درست مسئله و ترسیم چشم‌انداز و اهداف مشترک در حوزه آب و انرژی، فراهم کردن زمینه ارتباط موثر میان سمن‌ها و وزارت نیرو و ارتقای ظرفیت‌ها و استفاده از ظرفیت‌های مشترک در جهت نیل به اهداف مشترک ترسیم شده، از جمله اهداف برگزاری این نشست عنوان شده است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/نشست‌-سمن‌-سرمایه-اجتماعی-و-تدبیر-اب-و-انرژی-برگزار-می‌شود.bos