شماره: 388384 تاریخ : 1397/07/16-11:37:10

نشست هم افزایی و همکاری مشترک مدیران موسسه و فرودگاه پیام

مدیر عامل موسسه پیام در بازدید از فرودگاه پیام در نشستی با مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی این فرودگاه بر هم افزایی و استفاده از ظرفیت های بالقوه هر دو مجموعه تاکید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، حمید عباسی مدیر عامل پیام در این نشست ضمن تاکید بر توافقات اولیه انجام شده درباره بهره وری از ظرفیت های بالقوه منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام، گفت: فرودگاه پیام که با وسعتی حدود 10 هزار هکتار در جنوب غرب استان البرز قرار دارد، ظرفیت های بسیار عظیم و بی نظیری در حوزه اقتصادی و تجاری داشته و می تواند تاثیر عمیقی بر اقتصاد این منطقه داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت های گردشگری، ورزشی و فرهنگی موسسه پیام، افزود: آمادگی همکاری و هم افزایی جهت پیشبرد اهداف منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاهی را داریم و می توانیم براساس توانایی ها و زیرساخت های موجود همکاری هدفمندی در توسعه و ارائه خدمات فوق داشته باشیم.
در این جلسه که باحضور معاونین و مدیران فرودگاه پیام و موسسه پیام برگزار شد درباره موضوعات مختلفی مانند ایجاد اماکن ورزشی، توسعه تورهای گردشگری و زیارتی و استفاده تفریحی از پرواز های فرودگاه برای اعضای پیام مورد بررسی قرار گرفته و طرفین در خصوص تنظیم تفاهم نامه های بعدی بحث و گفتگو کردند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/نشست-هم-افزایی-و-همکاری-مشترک-مدیران-موسسه-و-فرودگاه-پیام.bos