شماره: 450200 تاریخ : 1397/12/09-12:25:17

در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در حال انجام است

نشست مشترک مدیران کل راه و شهرسازی استان‌ها با معاونان وزیر/ تبیین برنامه‌های معاونان وزیر در حوزه‌های راه و شهرسازی به مدیران استانی سراسر کشور

به همت مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی نشست مشترک مدیران کل راه و شهرسازی با معاونان وزیر در حوزه‌های مسکن، شهرسازی و تمامی شقوق حمل ونقل در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با هدف تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های وزارتخانه آغاز شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت راه و شهرسازی، صبح امروز 9 اسفندماه به همت مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی نشست مشترک مدیران کل راه و شهرسازی استان‌ها با معاونان وزیر در تمامی حوزه‌های مسکن وشهرسازی و حمل و نقل در مرکز تحقیقات آغاز شد.

در این نشست تبیین اهداف سیاست‌ها و برنامه‌های معاونت برنامه‌ریزی و مدیریت منابع، برنامه‌های شرکت بازآفرینی شهری، برنامه‌های معاونت شهرسازی و معماری، مسکن و ساختمان و همچنین سازمان ملی زمین و مسکن تشریح خواهد شد.

همچنین براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی سیاست‌ها، اهداف و برنامه‌های وزارتخانه راه و شهرسازی را تشریح می‌نماید.

برنامه های معاونت حقوقی، امور مجلس و استان‌ها، توسعه مدیریت و منابع انسانی، مسکن مهر و شهرهای جدید از دیگر مواردی است که در نشست امروز در جمع مدیران کل راه و شهرسازی استان‌های سراسر کشور تبیین خواهد شد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/نشست-مشترک-مدیران-کل-راه-و-شهرسازی-استان‌ها-با-معاونان-وزیر-تبیین-برنامه‌های-معاونان-وزیر-در-حوزه‌های-راه-و-شهرسازی-به-مدیران-استانی-سراسر-کشور.bos