شماره: 432876 تاریخ : 1397/09/14-06:11:42

نشست مشترک مدیران کل بانک قوامین و بیمه آسیا استان مازندران با هدف افزایش تعاملات

در جهت برقراری تعاملات بین سازمانی، مدیرکل بیمه آسیا استان مازندران و هیأت همراه ضمن حضور در بانک قوامین، با محمودرضا رنجبر کوچکسرایی مدیرکل شعب استان مازندران دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قوامین، در این دیدار ، مهندس نقی زاده مدیرکل بیمه آسیا ضمن استقبال از افزایش مراودات فیمابین ، بانک قوامین را یکی از بانک های خوشنام و موفق در سیستم بانکی کشور دانست و برقراری روابط مؤثر بین آن بیمه و بانک قوامین را باعث افتخار مجموعه بیمه آسیا در استان دانست.

مدیرکل شعب بانک قوامین استان مازندران نیز ضمن خیرمقدم به میهمانان، تعامل و ارتباط اثربخش بین سه بازار پول، بیمه و بورس را مهم دانسته و بیان داشت: این ارتباط، ظرفیت قابل توجهی برای رشد و توسعه نظام تأمین مالی طرفین را فراهم می سازد که باید از آن استفاده کرد.
 
محمودرضا رنجبر کوچکسرایی بیمه را عامل ارتقای آرامش در نزد مردم و فعالان اقتصادی دانست و گفت: بیمه ابزاری برای ثبات اقتصادی، تجهیز پس اندازها و توسعه سرمایه گذاری، کاهش هزینه های مبادلاتی در اقتصاد و بهبود فضای کسب و کار و مدیریت ریسک ملی است.

بر اساس مذاکرات بعمل آمده ، مراتب امکان سنجی افتتاح حساب آن بیمه در بانک قوامین و ایجاد شرایط ویژه بهره مندی کارکنان بانک از موضوعات بیمه ای مورد بحث و توافق قرار گرفت.

URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/نشست-مشترک-مدیران-کل-بانک-قوامین-و-بیمه-اسیا-استان-مازندران-با-هدف-افزایش-تعاملات.bos