شماره: 520251 تاریخ : 1399/07/06-10:09:51

نشست مشترک سرپرستی منطقه 2 با نمایندگان منتخب شعبه بجنورد

نشست مشترک سرپرستی منطقه 2 با منتخب نمایندگان شعبه بجنورد در شهرستان شیروان برگزار شد.

به گزارش بانک و صنعتبه نقل از روابط عمومی بیمه دانا، در این نشست که روز 30شهریور ماه سال جاری به دلیل رعایت مسائل بهداشتی و پیشگیری از خطرات شیوع ویروس کرونا با تعدادی از منتخبان نمایندگان شعبه بجنورد برگزار شد، سیدابوالفضل حقانی زاده سرپرست منطقه 2 و رسول اونق رئیس شعبه بجنورد بیمه دانا حضور داشتند.

در این جلسه مسائلی همچون نسبت خسارت 6 ماهه اول سال جاری و به روز شدن خسارت های شعبه مطرح و از عملکرد نمایندگان برتر قدردانی شد.

استفاده از ظرفیت های بالقوه بیمه ای در استان خراسان شمالی، فراهم بودن بسترهای لازم برای افزایش پرتفوی نمایندگان با طرح هایی همچون مهردانا و لایف دانا، توافقات انجام شده با اتحادیه های کامیونداران، تقویت بیمه نامه‎ های عمر و آتش سوزی، تسریع در پرداخت خسارات، بررسی افزایش نیروهای شعبه و کارمزد نمایندگان و ضرورت برگزاری جلسات ماهانه با هدف انتقال تجربیات نمایندگان به یکدیگر، از سایر محورهایی بود که در این نشست مطرح و مورد تبادل نظر قرار گرفت.

در جلسه مذکور، نمایندگان شعبه نیز به تفکیک در باره مسائل و مشکلات خود مطالبی را مطرح کردند و خواستار بررسی و رفع آنها شدند. فعال کردن کد بازاریابی برای نمایندگان، امکان پرداخت وام به آنها و برگزاری دوره های آموزش بازاریابی، از جمله درخواست های آنها در این نشست بود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/نشست-مشترک-سرپرستی-منطقه-2-با-نمایندگان-منتخب-شعبه-بجنورد.bos