شماره: 249722 تاریخ : 1395/09/03-01:32:13

با حضور 16کشور خارجی؛

نخستین نمایشگاه بین المللی باغبانی آغاز به کار کرد

نخستین نمایشگاه بین المللی باغبانی. گلخانه، نهاده ها و ماشین آلات و صنایع وابسته با حضور شرکت های داخلی و خارجی از 16 کشور جهان صبح امروز(چهارشنبه) در محل نمایشگاه های شهرداری تهران واقع در بوستان گفتگو آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، این نمایشگاه با حمایت معاونت باغبانی وزارت جهاد کشاورزی در فضایی بالغ بر هفت هزار مترمربع برپا شده است.

در این نمایشگاه، شرکت های داخلی و نمایندگان 16 کشور خارجی، جدیدترین فناوری ها، تولیدات و خدمات در حوزه کشاورزی باغبانی و ماشین آلات و تجهیزات را ارایه کرده اند.
معرفی پتانسیل های سرمایه گذاری در حوزه های زنجیره باغبانی گلخانه کشت بافت، ایجاد زمینه های اشتغال زایی و کار آفرینی، معرفی توانمندی های زنجیره باغبانی در حوزه های تولید دانش و محصول در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی، ایجاد زمینه تبادل دانش فنی و تکنولوژی، ارایه دستاوردها، محصولات و خدمات تولیدکنندگان، ایجاد و ارتقای رویکرد صادرات محصول و نهاده ها به سایر کشورها از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
نخستین نمایشگاه بین المللی باغبانی گلخانه و نهاده ها را شرکت میلاد نور با حمایت و همکاری معاونت باغبانی وزارت جهاد کشاورزی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی موسسه تحقیقات علوم باغبانی بانک کشاورزی انجمن تولیدکنندگان کشت بافت و اتحادیه باغداران سراسری کشور برگزار کرده است.
این نمایشگاه از امروز به مدت سه روز ( تا ششم آذرماه)، هر روز از ساعت 10 تا 18در بوستان گفتگو میزبان علاقه مندان است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/نخستین-نمایشگاه-بین-المللی-باغبانی-اغاز-به-کار-کرد.bos