شماره: 463612 تاریخ : 1398/02/10-10:02:42

یازدهم تا سیزدهم اردیبهشت‌ماه؛

نخستین رویداد کارآفرینی آب و برق برگزار می‌شود

مدیرعامل ساتکاب از برگزاری نخستین رویداد کارآفرینی آب و برق با عنوان «رکاب» از یازدهم تا سیزدهم اردیبهشت‌ماه به‌مدت سه روز در کارخانه نوآوری زاویه تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محمدولی علاءالدینی افزود: شرکت مادرتخصصی مدیریت ساخت و تهیه کالای آب و برق (ساتکاب) به‌منظور رونق تولید و حمایت از تولید کالای مورد نیاز صنعت آب و برق کشور، این مجموعه رویدادهای استارتاپی را به‌صورت رقابتی برگزار می‌کند.

وی با برشمردن اهداف برگزاری مجموعه رویدادهای استارتاپی از سوی این شرکت گفت: شناسایی نیروهای جوان و با استعداد کشور برای ساختن صنعت آب و برق نوین، تبدیل ایران به قطب صنعت آب و برق در غرب آسیا و رونق صنعت آب و برق با ایجاد بازار دیجیتال ملی و بین المللی از جمله اهداف برگزاری این رویداد است.
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ساتکاب، حمایت از اشتغال زایی و کسب و کارهای نوپا، مدیریت مصرف و تقاضای آب و برق، ایجاد شبکه هوشمند آب و برق و مدیریت هوشمند هم بست آب، اقلیم و انرژی را از دیگر اهداف مهم این رویداد عنوان کرد.
رویدادهای استارتاپی، یک رویداد آموزشی - تجربی سه روزه است که کمک می‌کند تا افراد تشکیل تیم داده و در کنار مربیان متخصص، چگونگی تبدیل ایده به محصول را فرا گیرند.

 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/نخستین-رویداد-کارافرینی-اب-و-برق-برگزار-می‌شود.bos