شماره: 266003 تاریخ : 1395/11/15-10:13:39

نتایج رسیدگی به عملکرد «صندوق ذخیره فرهنگیان» بعد از رسیدن به نتیجه لازم اعلام خواهد شد

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: طبق قانون ارائه گزارش تحقیق از صندوق ذخیره فرهنگیان در این مرحله وجود ندارد و فقط در صحن علنی مجلس بعد از اینکه این کمیته به نتیجه‌ای رسید، گزارش خود را در اختیار ملت و رسانه‌ها قرار خواهند داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، میرحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، در خصوص، «نتایج تحقیق و تفحص از عملکرد صندوق ذخیره فرهگیان» اظهار داشت: طبق قانون اعضای کمیته تحقیق و تفحص مشخص شده است و فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و 6 ماه نیز طبق قانون، فرصت دارند و باید کارشان را انجام دهند.

وی ادامه داد: طبق قانون ارائه گزارش نیز در این مرحله وجود ندارد و فقط در صحن علنی مجلس بعد از اینکه کمیته تحقیق و تفحص به نتیجه‌ای رسید، نتیجه گزارش خود را در اختیار ملت و رسانه‌ها قرار خواهند داد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس خاطر نشان کرد: اعضای کمیته تحقیق و تفحص 15 نفر هستند و کارشان به طور جد شروع کرده‌اند و در مهلت قانونی نیز در صحن علنی مجلس نتیجه را گزارش خواهند کرد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/نتایج-رسیدگی-به-عملکرد-صندوق-ذخیره-فرهنگیان-بعد-از-رسیدن-به-نتیجه-لازم-اعلام-خواهد-شد.bos