شماره: 311346 تاریخ : 1396/09/26-01:39:24

ناب استیل فن آوری را بومی کرده

علیرضا محمدی دانیالی، مدیرعامل گروه صنعتی ناب استیل: مشکل اصلی تولیدکنندگان نرخ ارز است و در ابتدای دولت یازدهم نرخ ارز 3650 تومان بود و اکنون حدود 4100 تومان است ، یعنی تقریباً 12 درصد افزایش یافته است.

علیرضا محمدی دانیالی، مدیرعامل گروه صنعتی ناب استیل  گفت و گو با خبرنگار خبری بانک و صنعت با اشاره به این که برای رونق تولید، باید نرخ ارز متناسب با تورم در چند سال گذشته افزایش می‌یافت گفت : معتقدم مشکل اصلی تولیدکنندگان نرخ ارز است و در ابتدای دولت یازدهم نرخ ارز 3650 تومان بود و اکنون حدود 4100 تومان است ، یعنی تقریباً 12 درصد افزایش یافته است. این درحالی است که نرخ تورم 70درصد رشد داشته است. به این ترتیب ما از جیب کارگر و تولیدکننده ایرانی به واردات سوبسید می‌دهیم و این موضوع روز به روز سبب افزایش واردات و کاهش تولید شده است.

وی  با اشاره به شرکت ناب استیل تاکید کرد: گروه صنعتی ناب استیل تولید قاشق و چنگال را 25 سال پیش و با ورود ماشین‌آلات و دانش فنی از آلمان آغاز کرد و به‌تدریج با تیم خوب فنی که در اختیار داریم، این فناوری را بومی کرده و اکنون هم به عنوان برند نخست بازار قاشق و چنگال کشور فعال است و 5 سال پیش هم برای تکمیل سبد محصول خود تولید هود، گاز، فر و مایکروفر را آغاز کردند و برای تحقق این امر کارخانه‌ای در مرزن‌آباد تاسیس شده است.

وی در مورد این که قاشق و چنگال باکیفیت چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد اظهار داشت: ما در گروه صنعتی ناب استیل ماشین‌آلات اولیه را از آلمان وارد کردیم و با تیم خوب فنی که در اختیار داریم، بالاترین کیفیت را در اختیار مشتریان قرار می‌دهیم وماده اولیه قاشق و چنگال فولاد ضدزنگ است که معمولا با گرید 10-18 تولید می‌شود و تقریباً کارخانه‌های مختلف از همین ماده استفاده می‌کنند و آن‌چه تفاوت را نشان می‌دهد، دو موضوع طراحی و سطح پولیش است و بیش‌تر هزینه و سرمایه‌گذاری هم در این بخش صورت می‌گیرد.

مدیرعامل گروه صنعتی ناب استیل درباره این که  اصول نگهداری در منزل شامل چه مواردی است تصریح کرد: باید از مواد استاندارد برای شست‌و‌شو استفاده کرد و  همچنین اگر از ماشین ظرف‌شویی استفاده می‌شود، باید قاشق و چنگال را در سبد مخصوص قرار دهید.

علیرضا محمدی دانیالی در زمینه صادرات هم فعالیت و برنامه‌ریزی کرده‌اید افزود: محصولات ما به کشورهای منطقه از جمله امارات، آذربایجان و ارمنستان صادر می‌شود.

 

ناب استیل، نمایشگاه چاپ و بسته بندی

 

ناب استیل، نمایشگاه چاپ و بسته بندی


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/ناب-استیل-فن-اوری-را-بومی-کرده.bos