شماره: 266020 تاریخ : 1395/11/16-03:08:11

موفقیت کوثر درآموزش‌های هدفمند منابع انسانی است

همایش گرامیداشت دهه مبارک فجر و سالگرد تاسیس موسسه اعتباری کوثر با حضور سیدهادی هاشمی معاون توسعه و مدیریت سرمایه‌های انسانی در گرگان برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر ، سید هادی هاشمی معاون توسعه و مدیریت سرمایه‌های انسانی مؤسسه اعتباری کوثر با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی گفت: همه کارکنان استان با تلاش مضاعف در ماه های پایانی سال خدمت بهتر و بیشتر به مردم را در اولویت قرار دهند .

هاشمی با تاکید بر تکریم مشتریان گفت: از مهمترین دلایل رشد کوثر در این مدت کوتاه حفظ و ثبات  نیروی انسانی و آموزش‌های مستمر، به‌روز و هدفمند بوده است.

وی تمرکز اصلی مؤسسه بر روی جامعه هدف تعیین شده را از شاخص‌های اصلی پایداری موسسه دانست. همچنین با اشاره به آئین‌نامه انضباط کار تصریح کرد: استراتژی و ارزش های مؤسسه در آیین‌نامه به روشنی مشهود است و رعایت این خطوط از مهتمرین وظایف کارکنان است.

قربان غریب مدیر شعب استان گلستان در این نشست ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س) و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت : نام مبارک کوثر که بر جان ما حک شده است یکایک ما را ملزم به رعایت شعائر و ارزشهای دینی و انقلابی می‌نماید.

غریب در ادامه با اشاره به اهمیت هوادارکارت کوثر، از مذاکره با تیم‌های پرطرفدار در استان گلستان خبر داد و افزود: مذاکرات اولیه با مدیران عامل تیم‌های والیبال هاوش گنبد و بسکتبال شهرداری گرگان انجام شده است و منتظر تصمیمات نهایی اعضای هیئت مدیره این دو باشگاه هستیم.

مدیر شعب استان گلستان تصریح کرد: پیگیری مطالبات غیرجاری در استان طبق برنامه ریزی‌های مشخص و هدف‌گذاری‌شده در حال انجام است و گزارشات حاکی از موفقیت‌های نسبی در این امر می‌باشد ، همه باید  وصول مطالبات غیرجاری را به عنوان دغدغه اصلی استان قلمداد نمایند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/موفقیت-کوثر-دراموزش‌های-هدفمند-منابع-انسانی-است.bos