شماره: 533187 تاریخ : 1399/10/01-04:23:29

موفقیت بانک سامان در کسب تندیس زرین رضایتمندی مشتری

اتاق بازرگانی ایران، تندیس زرین رضایتمندی مشتری در سال 99 را به بانک سامان اهدا کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک سامان ، اتاق بازرگانی ایران، پس از ارزیابی کیفی شاخص های مدیریت شکایات، بهاء خدمات، سطح رضایتمندی، برندسازی و مدیریت ارتباط با مشتری، وفاداری مشتری و برخورد متعهدانه مشتری نسبت به سازمان، تندیس زرین رضایتمندی مشتری در سال 99 را به بانک سامان اهدا کرد.
گفتنی است، در سال گذشته نیز، بانک سامان توانسته بود رتبه نخست شاخص رضایتمندی مشتریان را از استانداری تهران کسب کند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/موفقیت-بانک-سامان-در-کسب-تندیس-زرین-رضایتمندی-مشتری.bos