شماره: 282964 تاریخ : 1396/05/25-04:29:07

موبایل پوزها (MPOS) چه کارهایی می‌تواند برای شما انجام دهد؟

با وجود اینکه mPOS نمیتواند کاملا جایگزین پوز سنتی شود، اما مزایا و فرصت‌هایی را برای ارتباط با مشتریان به روش‌های جدید و فروش در محل‌های مختلف را فراهم می‌کند.

بانک و صنعت، میزان فروش در فروشگاه‌تان با فن آوری موبایل پوز (mPOS) به نحوی مطلوب و خارج از تصور می‌تواند افزایش پیدا کند. شما با mPOS ، برای پرداخت آنی به قدرت تلفن هوشمند، تبلت و در نهایت سایر لوازم هوشمند پی می‌برید.

از ارائه خدمات در منزل مشتریان شما گرفته تا کسب و ‌کارهای متنوع در نمایشگاه‌ها، مراکز خرید، باشگاه‌ها یا غذاخوری‌ها و بسیاری مکان های دیگر - با یک حساب کاربری، نرم افزار تلفن همراه و کارت خوان ، شما می توانید به سرعت از تمام کارت های اعتباری و کارت های نقدی استفاده نمایید. با وجود اینکه mPOS نمیتواند کاملا جایگزین پوز سنتی شود، اما مزایا و فرصت‌هایی را برای ارتباط با مشتریان به روش‌های جدید و فروش در محل‌های مختلف را فراهم می‌کند.

 


برخی مزایای کلیدی موبایل‌پوز - mPOS
ابزار جدید پرداخت mPOS این امکان را به مشتری می‌دهد که از تلفن همراه خود به عنوان پایانه فروش استفاده کند و هزینه‌هایی مانند تحویل کالا در منزل یا محل کار ، کرایه تاکسی ، خریدهای اتفاقی و... را با استفاده از کارت‌های بانکی به راحتی انجام دهد.

استفاده از قابلیت NFC ، ارائه رسید پرداخت به صورت پیامک یا با استفاده از پیام‌رسان‌ها با نگاه زیست محیطی، کاهش مصرف کاغذ، شارژ سیمکارت، پرداخت قبض و ... از دیگر مزایای ابزار پرداخت mPOS محسوب می‌شوند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/موبایل-پوزها-MPOS-چه-کارهایی-می‌تواند-برای-شما-انجام-دهد.bos