شماره: 310131 تاریخ : 1396/09/11-07:43:10

مهندس نعمتی در زاهدان بر ارتقا کیفیت خدمات پستی تاکید کرد

معاون وزیر، رییس هئیت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست در زاهدان گفت: موفقیت پست در انجام ماموریت ها و اهداف تعیین شده مستلزم بهبود کیفیت خدمات رسانی بویژه در بخش توزیع مرسولات و انجام تعهد به مشتریان است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست؛ مهندس نعمتی که در جمع کارکنان و موزعین اداره پست زاهدان سخن می گفت، با اشاره به اینکه امروزه تامین رضایت مشتریان یکی از مباحث مهم شرکت است افزود: معتقدم با ارایه خدمات مطلوب تر و عمل به تعهدات می توان به این هدف نیز نایل آمد.

وی عدم توجه به رضایت مشتریان و قصور در این رابطه را تعلل در رسیدن به اهداف شرکت و عدم توفیق شبکه دانست.

مدیرعامل شرکت ملی پست حضور اپراتورهای بخش خصوصی در ارایه خدمات پستی را یادآور شد و اظهار داشت: این حضور را مغتنم شمرده و امیدواریم همانگونه که با ظهور رقبا در عرصه فعالیت های مخابراتی بر کیفیت این خدمات افزوده شد؛ رقبای پستی نیز موجب بهبود خدمات رسانی حوزه پست شوند.

او تصریح کرد: ما به عنوان بخش حاکمیتی انجام خدمات پایه پستی را بر عهده داریم و پس از ورود  اپراتورها به بازار؛ این مسئولیت پررنگ تر خواهد شد.

وی افزود: در تعامل با رقبا سعی خواهیم نمود از توان و ظرفیت یکدیگر در تامین خدمات مورد نیاز مردم، که امروزه به شدت در حال تغییر است؛ استفاده کنیم و به عنوان زیرساخت اصلی در کسب و کار و ایجاد اشتغال که از اهداف اصلی دولت تدبیر و امید است، همراه و یاور دولت باشیم.

مهندس نعمتی از 5000 نامه رسان در سطح شبکه به عنوان افتخار و سرمایه پست یاد کرد و گفت: مطمینا بخش خصوصی از این سرمایه با انگیزه و همچنین شبکه توزیع گسترده و مویرگی برخوردار نیست.

وی داشتن برنامه مدون را ضرورت حرکت رو به جلو عنوان کرد و افزود: همکاران می بایست نگاه شرکتی،  ارتقا کیفیت و تنوع بخشی به سرویس ها را مدنظر قرار دهند.

رییس هیئت مدیره شرکت ملی پست از تمامی کارکنان خواست ضمن توجه به ارتقا و بهبود کیفیت خدمات، تعدیل هزینه های غیرضروری را نیز مدنظر قرار دهند و همواره با ارایه پیشنهادات در چهار موضوع اصلی پست یعنی افزایش ترافیک، کسب درآمد، کاهش هزینه ها و بهبود کیفیت همراه و راهنمای شبکه باشند/

مهندس نعمتی افزود: پست همواره مورد توجه وزیر، نمایندگان مجلس و سایر مسئولان قرار دارد و مقام عالی وزارت همیشه بر بهبود معیشت کارکنان این شبکه تاکید دارد.

معاون وزیر در ادامه به پرسش های مطرح شده از سوی کارکنان و مسئولان اداره پست زاهدان پاسخ گفت.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/مهندس-نعمتی-در-زاهدان-بر-ارتقا-کیفیت-خدمات-پستی-تاکید-کرد.bos