شماره: 451379 تاریخ : 1397/12/21-04:49:49

مهندس متولی زاده از رویکرد اثر بخش مدیران امور مجلس وزارت نیرو و توانیر در بودجه 98 بخش برق تقدیر کرد

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت توانیر با تبیین رویکردهای قابل قبول بخش برق در تصویب قانون بودجه سال 98، از تلاش مهندس داود کامگار مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت نیرو و مهندس علی حیدری تفرشی مشاور مدیرعامل توانیر در امور مجلس در این خصوص تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، مهندس متولی زاده در نشست هیات مدیره شرکت توانیر با اشاره به تصویب قانون بودجه سال 1398 بخش برق در مجلس شورای اسلامی، تلاش مضاعف همکاران وزارت نیرو و شرکت توانیر در این خصوص را که مبتنی بر 2 رویکرد دفاع از لایحه تقدیمی و ارتقاء بهره وری بدون ایجاد بار مالی برای دولت صورت گرفت، قابل تقدیر خواند و اظهار داشت: دفاع از لایحه تقدیمی دولت محترم به نحوی بود که کمترین تغییرات نسبت به لایحه را در بخش برق شاهد هستیم و مدیریت مواد الحاقی نیز به نحوی انجام شد که بدون ایجاد هیچگونه بار مالی برای دولت، افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها را به دنبال خواهد داشت.

در این نشست که با اهدای لوح تقدیر مدیرعامل شرکت توانیر به مهندس داود کامگار مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت نیرو و مهندس علی حیدری تفرشی مشاور مدیرعامل توانیردر امور مجلس  همراه بود، اجرایی شدن قانون بودجه 98 بخش برق بررسی و تاکیدات لازم در این خصوص به عمل آمد.
گفتنی است مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توانیر طی نامه ای به مقام عالی وزارت مراتب قدردانی و تشکر ستاد صنعت برق کشور از دکتر انجم شعاع معاون حقوقی، امور مجلس و پشتیبانی و مهندس داود کامگار مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت نیرو را که نقش موثر در این خصوص داشتند، اعلام کرد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/مهندس-متولی-زاده-از-رویکرد-اثر-بخش-مدیران-امور-مجلس-وزارت-نیرو-و-توانیر-در-بودجه-98-بخش-برق-تقدیر-کرد.bos