شماره: 463040 تاریخ : 1398/01/29-04:57:47

مهارت افزایی و توانمند سازی نیروی انسانی پویا و هدایت آن به سمت کسب و کارهای مرتبط در بخش الکام جابز

بخش های الکام استارز، الکام گیمز و الکام جابز در الکامپ بیست و پنجم برگزار می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، پیش ثبت نام بزرگترین نمایشگاه الکترونیک و کامپیوتر کشور (دوره 25) از تاریخ  دوم اردیبهشت در سامانه iran-elecomp.com  آغاز خواهد شد اولویت در پش ثبت نام در جانمایی شرکت و اختصاص غرفه  موثر خواهد بود.

از آنجا که  خلق آینده بهتر با درخشش ستاره های نوظهور الکام استارز امکان پذیر می شود، به مانند 4 دوره گذشته  و با تخصیص ظرفیت مضاعف مادی و معنوی، میزبان صدها  ستاره فعال پر شور و نوآور در بخش رقابتی کسب و کارهای نوپا در نمایشگاه امسال خواهیم بود.
به منظور رونق تولیدات دیجیتال و نوآورانه، بخش الکام گیمز با حضور فعالان و بازیگران زیست بوم بازی های رایانه ای از دیگر بخشهای مهم و پر مخاطب الکامپ امسال خواهد بود.
بی تردید، تحقق رویای ایران دیجیتال، مستلزم پرورش و توانمند سازی سرمایه های ارزشمند انسانی است که برای اولین بار در بخشی مجزا با نام  الکام جابز به آن پرداخته خواهد شد. مهارت افزایی و توانمند سازی نیروی انسانی پویا و هدایت آن به سمت کسب و کارهای مرتبط، یکی از مهمترین بخش های الکامپ 25 است که بصورتی تعاملی و منطبق با نیازهای روزآمد بازار کار داخلی و بین المللی  برگزار خواهد شد.

URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/مهارت-افزایی-و-توانمند-سازی-نیروی-انسانی-پویا-و-هدایت-ان-به-سمت-کسب-و-کارهای-مرتبط-در-بخش-الکام-جابز.bos