شماره: 349285 تاریخ : 1397/02/31-11:00:12

منطقه 8 میزبان جلسه هم اندیشی ولتاژگیری خطوط انتقال گاز

جلسه هم اندیشی ولتاژگیری خطوط انتقال گاز مناطق دهگانه شرکت انتقال گاز ایران به میزبانی منطقه 8 عملیات انتقال گاز در شهر تبریز برگزار شد .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی شرکت انتقال گازایران، جلسه هم اندیشی ولتاژگیری خطوط انتقال گاز مناطق دهگانه شرکت انتقال گاز ایران به میزبانی منطقه 8 عملیات انتقال گاز در شهر تبریز برگزار شد .

در این جلسه که با حضور نمایندگانی از مهندسی و بازرسی فنی مناطق دهگانه (2،3،4،5،8) برگزار و در مورد مشخصات فنی دستگاه Interrupter & CP Logger بررسی و هم اندیشی شد.
رییس تعمیرات برق و کنترل خوردگی منطقه 8 با اعلام این خبر گفت: این دستگاه جهت ولتاژگیری خطوط انتقال کاربرد داشته و قادر است همزمان ولتاژ روشن و ولتاژ خاموش لحظه ای (IOP) را اندازه گیری کند.
وی افزود: فرمت فایل خروجی این دستگاه قابل بارگیری به سیستم GIS خواهد بود و این دستگاه با مشخصات ذکر شده در شرح فنی نمونه مشابه خارجی ندارد و به طور اختصاصی برای شرکت انتقال طراحی و ساخته خواهد شد.
شایان ذکر است در این هم اندیشی مقرر شد، مشخصات مورد نیاز شرکت انتقال گاز به تولیدکنندگان داخلی اعلام و همکاری های لازم جهت ساخت آن انجام شود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/منطقه-8-میزبان-جلسه-هم-اندیشی-ولتاژگیری-خطوط-انتقال-گاز.bos