شماره: 352449 تاریخ : 1397/04/26-10:20:51

مدیرمسئول روزنامه اطلاعات:

منافع ملی اقتضا می‌کند در جهت مصرف درست آب و برق حرکت کنیم

حجت الاسلام محمود دعایی گفت: منافع ملی اقتضا می‌کند که ما قدر سرمایه‌های عظیم خود را بدانیم و در جهت مصرف درست آب و برق حرکت کنیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، حجت الاسلام محمود دعایی مدیر مسئول روزنامه اطلاعات درباره نقش رسانه‌ها در هدایت افکار عمومی در جهت صرفه‌جویی مصرف آب، اظهار داشت: با توجه به کاهش بارندگی‌ها و مشکلات موجود در تأمین آب شرب مورد نیاز، رسانه‌ها می‌توانند با انعکاس مسئولانه و دقیق، مردم را به صرفه‌جویی در مصرف آب ترغیب کنند.

وی ادامه داد: منافع ملی اقتضا می‌کند که ما قدر سرمایه‌های عظیم خود را بدانیم و در جهت صرفه‌جویی مصرف آب و برق گام‌های بلند برداریم.
دعایی با اشاره به اینکه مردم بایستی به رهنمودهای متولیان صنعت آب و برق صنعت برق توجه لازم داشته باشند، اضافه کرد: خواست متولیان این حوزه به‌خاطر خود مردم است و اگر مدام بر صرفه‌جویی تاکید دارند، به‌خاطر این است که کشور چه حال و چه در آینده شرایط خوبی از نظر ذخیره آب ندارد.
مدیرمسئول روزنامه اطلاعات در انتهای سخنان خود گفت: علاوه بر مردم، همه نهادها و دستگاه‌ها بایستی به موضوع صرفه‌جویی در مصرف آب توجه جدی داشته باشند و رسانه‌ها می‌توانند در زمینه نهادینه کردن فرهنگ صرفه‌جویی در جامعه نقش بسزایی داشته باشند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/منافع-ملی-اقتضا-می‌کند-در-جهت-مصرف-درست-اب-و-برق-حرکت-کنیم.bos