شماره: 410861 تاریخ : 1397/08/13-05:35:29

ملاقات‌های عمومی مدیرعامل مترو تهران با کارکنان شاغل و بازنشسته و پیمانکاران

مهندس علی امام در ملاقات‌های هفتگی در سلسله دیدارهای عمومی خود با تعدادی از کارکنان شاغل و بازنشسته و پیمانکاران شرکت مترو تهران، ملاقات و به‌صورت جداگانه به مسائل و مشکلات هر یک از ایشان رسیدگی کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت مترو تهران، مهندس علی امام در این دیدارها با اشاره به لزوم تحقق رضایتمندی کلیه همکاران به‌منظور توسعه و تعالی شرکت خاطرنشان کردند: حوزه سرمایه انسانی، مهم‌ترین حوزه در شرکت مترو تهران است و اعتقاد هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت، رفع مشکلات و دغدغه‌های تمام کارکنان شرکت است.

وی با تأکید بر وجود همدلی و پشتیبانی کامل در بین مدیران عالی شرکت مترو تهران به‌منظور رفع دغدغه‌های کارکنان افزود: کارکنان در این دیدارها با مشاهده توجه مدیران شرکت به دغدغه‌ها و مشکلات خود، انگیزه بیشتری برای خدمت به‌منظور توسعه کمی و کیفی شرکت پیدا می‌کنند.

مدیرعامل شرکت مترو تهران در پایان اظهار کرد: به‌منظور حفظ و ارتقا شرکت مترو تهران، تمام کارکنان و مدیران در حوزه‌های تخصصی خود نیاز به تلاش روزافزون دارند و لازمه تحقق این امر و افزایش انگیزش سازمانی، گسترش ارتباط رودرروی مدیران و کارکنان، اطلاع‌یابی دقیق و مستمر مدیران از مسائل و مشکلات کارکنان و درنهایت، چاره‌اندیشی و رسیدگی به آن‌ها می‌باشد.

قابل ذکر است این دیدارها که حدوداً در سی جلسه بوده‌است غالباً در روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت 8 تا 9 صبح در محل دفتر مدیرعامل مترو و با تعیین هماهنگی‌های قبلی صورت می‌گیرد. از مجموع 280 نفری که تا لحظه تنظیم این خبر در این ملاقات‌ها با جناب آقای مهندس علی امام دیدار داشته‌اند اغلب درخواست‌ها در ارتباط با مسائل مرتبط با حوزه منابع انسانی، وضعیت معیشتی پرسنل  و مشکلات مربوط به پیمانکاران و مشاوران طرح‌های مترو تهران بوده‌است که  دستور تسریع در حل مشکلات مطروحه از سوی مدیریت عامل مترو تهران صادر گردیده‌است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/ملاقات‌های-عمومی-مدیرعامل-مترو-تهران-با-کارکنان-شاغل-و-بازنشسته-و-پیمانکاران.bos