شماره: 389051 تاریخ : 1397/07/22-02:35:24

معرفی کالاهای ممتاز ایرانی در نمایشگاه بین المللی بازرگانی عراق

رایزن بازرگانی ایران در عراق از معرفی تولیدات ایرانی در قالب پاویون اختصاصی ایران در چهل و پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی بازرگانی عراق خبر داد و گفت: این نمایشگاه، به عنوان مهمترین رویداد تجاری عراق، با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و موافقت وزارت تجارت عراق برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط‌عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، ناصر بهزاد با اشاره به حضور بیش از 20 کشور در مساحتی به وسعت 1600 مترمربع افزود:  شرکت‌های ایرانی محصولات خود را در بخش‌های مواد غذایی، صنعتی، منسوجات، شوینده، آرایشی و بهداشتی، چینی آلات، فلزی، ماشین آلات، صنایع دستی به نمایش خواهند گذاشت.

وی اظهار داشت: شعار امسال این نمایشگاه "حرکت به  سمت بازسازی  به مانند آزادی و پیروزی" است و قطعا مشارکت شرکتهای توانمند ایرانی در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به نام "حمایت از کالای ایرانی" نامگذاری شده می‌تواند در همکاری و تعاون با شرکتهای عراقی موجب رونق روابط اقتصادی را فراهم آورد.

رایزن بازرگانی ایران در عراق برگزاری نمایشگاههایی از این دست را فرصت مغتنمی جهت توسعه مناسبات بازرگانی دو کشور و ایجاد بستر مناسب جهت ترویج و بازاریابی تخصصی دانست.

بهزاد روند افزایش صادرات ایران به عراق در شش ماهه نخست سالجاری را نشانگر اقبال خوب این بازار به تولیدات ایرانی عنوان کرد که با حضور مستمر و برنامه ریزی شرکتهای بخش خصوصی می‌تواند نوید بخش مشارکت عینی در تامین پایدار کالا- جایگاه سازی در بازار عراق و ارز آوری برای کشورمان گردد.

گفتنی است، چهل و پنجمین دوره از نمایشگاه بین المللی بازرگانی عراق  از 19 تا 28  آبان‌ماه سال جاری به مدت 10 روز در محل سایت نمایشگاههای بین المللی بغداد برگزار خواهد شد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/معرفی-کالاهای-ممتاز-ایرانی-در-نمایشگاه-بین-المللی-بازرگانی-عراق.bos