شماره: 307907 تاریخ : 1396/08/10-09:24:40

معرفی برترین های المپیاد سراسری کشتی آزاد کارکنان سازمان تامین اجتماعی

هفتمین دوره المپیاد سراسری کشتی آزاد کارکنان سازمان تامین اجتماعی به میزبانی اداره کل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج با معرفی تیم ها و نفرات برتر پایان یافت .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ در پایان این مسابقات ، تیم های تامین اجتماعی مازندران، لرستان و کردستان عناوین اول تا سوم را به دست آوردند و تیم های همدان ، اصفهان و مرکزی نیز صاحب عنوان های سوم تا ششم شدند .

در وزن57 کیلوگرم المپیاد سراسری کشتی، علی مرادی از آذربایجان غربی و حسین کاویانی از فارس به ترتیب اول و دوم و احمد مرادی از لرستان و احمد نادری محمودیان از مرکزی مشترکاً سوم شدند.

در وزن 61 کیلوگرم، مسعود پیرخفری از کردستان اول و محمدرضا قنبری از همدان دوم شد وعلیرضا اسلامی از گلستان و اسماعیل جهانگیری از مرکزی  به طور مشترک مقام سوم را بدست آوردند.

محمدفرشید حسین پناهی از کردستان و عزیز رشیدی از آذربایجان غربی در وزن 65 به ترتیب اول و دوم شدند و محمدتقی ساربان از اصفهان و محسن خدادادی از مازندران عنوان سومی همین وزن را مشترکاً به خود اختصاص دادند.

در 70کیلوگرم این مسابقات مرتضی میرمحمدی از زنجان اول شد و موسی شعبان نیا از گیلان دومی را بدست آورد و پرویز سیاه سنگی از مازندران و محمود رهنما از اصفهان مشترکاً سوم شدند.

در 74کیلوگرم حسین معتکف از مازندران مقام اول را کسب کرد و محمد سپهوند از لرستان دوم شد و مهدی اسدی از زنجان و رضا رنجبری از همدان مشترکاً سوم شدند.

در 86کیلوگرم، اباذر باقری از مازندران و  اسماعیل رشیدی از کردستان به ترتیب اول و دوم و اکبر مقصودی از تهران و حسین ساری مقدم از گلستان مشترکاً سوم شدند.

در 97کیلوگرم، محسن فولادوند از لرستان اول شد و عسکرممی زاده از آذربایجان شرقی دومی را بدست آورد و سیدیاسرمظاهری کهگیلویه و بویراحمد و مجید غریبی از تهران مشترکاً سوم شدند.

در 125کیلوگرم، محمد گرجی از مازندران اول شد و فرداد فریدی از کردستان مقام دوم را کسب کرد و انوش رحمانی از لرستان و محسن باقری از مرکزی مشترکاً سوم شدند.

شایان ذکر است مراسم افتتاحیه این المپیاد با حضور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری ، مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن شهید پایدار یاسوج برگزار شد .


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/معرفی-برترین-های-المپیاد-سراسری-کشتی-ازاد-کارکنان-سازمان-تامین-اجتماعی.bos