شماره: 352270 تاریخ : 1397/04/24-11:33:10

مشکلات زیرساختی تاکستان رفع شده است

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات قزوین با بیان اینکه شهرستان تاکستان در حوزه ارتباطات از وضعیت مطلوبی برخوردار است، گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی این شهرستان و اقدامات انجام‌شده در بهبود وضعیت ارتباطی، بسیاری از مشکلات زیرساختی این شهرستان مرتفع شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ یوسف رضایی نیک مدیر کل ICT    استان قزوین در نشستی که با حضور فرماندار شهرستان تاکستان و مهندس جاویدی مدیر کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برگزار شد، از وضعیت مطلوب ارتباطی این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به تلاش‌های مدیران شهرستانی و با مساعدت و همکاری مسوولان ارشد این استان، تاکستان از امکانات ارتباطی بسیار خوبی برخوردار است.

وی با ارایه آمار و گزارشی از وضعیت ارتباطی در شهرستان‌ تاکستان افزود: اینترنت نسل 3 و 4 اپراتورهای تلفن همراه ایرانسل و همراه اول این شهرستان در حال توسعه است.

در ادامه این جلسه طاهرخانی، فرماندار شهرستان تاکستان خاطرنشان کرد: با توجه به رشد سریع تکنولوژی و افزایش رقابت در کسب و کار، نیاز است که در بخشداری ها و مدارس مستقر در روستاها و سایر بخش های مربوط به حوزه کسب و کار و ... خدمات اینترنت پر سرعت ارایه شود تا شاهد توسعه و افزایش کارایی در این شهرستان باشیم  که با حضور مدیران ارشد استان در کمترین زمان میسر می شود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/مشکلات-زیرساختی-تاکستان-رفع-شده-است.bos