شماره: 281194 تاریخ : 1396/04/14-10:42:46

مشتری مداری و اعتماد سازی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد

جواد حاجی مزدارانی معاون امور مناطق بانک مهر اقتصاد گفت: مشتری مداری و اعتماد سازی باید بیش از پیش مورد توجه قرار دهند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان اصفهان، جواد حاجی مزدارانی - معاون امور مناطق بانک – در جلسه شورای مدیران و رؤسای دوایر استان با بیان مطلب فوق، اظهار داشت: اعتمادسازی بیش از پیش، پاسخگویی صمیمانه، صادقانه و دقیق، ارائه خدمات به روز و با کیفیت به مشتریان، مشتری مداری و تسریع در ارائه خدمات به آنان از جمله موضوعاتی است که همواره از سوی همکاران رعایت شده و انتظار می رود بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

معاون امور مناطق بانک با تبیین و ترسیم اهداف و چشم انداز بانک مهر اقتصاد از ابتدای تأسیس تا کنون، اظهار داشت: این بانک ارزشی با بهره گیری از نیروی انسانی متخصص و متعهد همواره تلاش دارد در مسیر تحقق اهداف کلان اقتصادی گام بردارد.

وی گفت: امروز پس از گذشت سال های متمادی از تأسیس بانک مهر اقتصاد و عبور از مراحل مختلف و ارتقاء کیفیت خدمات این بانک به مشتریان، کماکان به عنوان یکی از پاک ترین و سالم ترین بانک ها در سیستم بانکداری کشور می درخشد.

مزدارانی تصریح کرد: رؤسا و کارکنان شعب بانک مهر اقتصاد در سراسر کشور با صبر و متانت پاسخگوی مشتریان هستند و این بانک در راه آبادانی ایران اسلامی و پویایی اقتصاد کشور از هیچ تلاشی دریغ نکرده و با ایستادگی و تلاش جهادی در مسیر اعتلای میهن اسلامی و اسلامی شدن شبکه پولی و بانکی کشور، به رسالت ها و اهداف خود جامه عمل می پوشاند.

در ابتدای این جلسه، علیرضا زمانی – رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان اصفهان – به ارائه گزارشی از عملکرد این بانک در 3 ماهه نخست سال پرداخت.

گفتنی استان معاون امور مناطق در سفر به استان اصفهان با سردار عبدالرضا آقاخانی فرمانده انتظامی استان نیز دیدار کرد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/مشتری-مداری-و-اعتماد-سازی-بیش-از-پیش-مورد-توجه-قرار-گیرد.bos