شماره: 452107 تاریخ : 1398/01/09-02:32:43

روح اله خدارحمی:

مشتری مداری هدف باشد

روح اله خدارحمی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی که ملاقات با مشتریان و کارکنان شعب بانک را در نخستین روزهای سال 1398 در اولویت قرار داده است،با هدف بررسی شرایط و وضعیت شعب و نحوه برخورد و رفتار کارمندان با مشتریان،به طور سرزده از شعبه گلشهر کرج بازدید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، خدارحمی در این دیدار که روز پنجشنبه هشتم فروردین ماه برگزار شد، با تک تک مشتریان گفت و گو کرد و سپس راهکارهای لازم برای جذب منابع ارزان قیمت را تبیین کرد. وی خواستار احترام بیشتر به مشتریان و تسهیل وتسریع در امور آنان و دقت در پرداخت ها شد.

مدیرعامل بانک کشاورزی قبل از این دیدار سرزده، از شعبه تره بار کرج هم بازدید کرد و ضمن تبریک سال نو به همکاران، به علی اکبر قوام شیرازی رئیس این شعبه گفت: مشتری مداری باید هدف و اولویت شما باشد زیرا با تکریم مشتری می توان بانک را به اهداف کلان خود رساند.

 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/مشتری-مداری-هدف-باشد.bos