مشتری مداری مهم ترین شاخصه بانک مهر اقتصاد است
مدیر کل بازرسی و حسابرسی بانک مهر اقتصاد در دیدار از شعب استان البرز مشتری مداری را از شاخص های بارز بانک مهر اقتصاد برشمرد.
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان البرز، محسن منشوری _ مدیر کل بازرسی و حسابرسی بانک _ در این بازدید، اظهار داشت: مشتری مداری و همبستگی و همدلی میان کارکنان این مجموعه ارزشی همواره از شاخصه های متمایز کننده آن بوده که موجب پیشبرد هر چه بهتر اهداف سازمانی و ارتقای سطح کیفی بانک در رقابت با سایر بنگاه های اقتصادی گردیده است.
وی با اشاره به لزوم دانش افزایی و کسب مهارت های بیشتر در زمینه علوم اقتصادی و بانکی، تصریح کرد: کارکنان بانک مهر اقتصاد با برخورداری از روحیه جهادی و ارزشی و افزایش دانش خود می توانند بیش از گذشته بانک را به اهداف از پیش تعیین شده نزدیک کنند.
منشوری در ادامه افزود: سالیان متمادی تلاش و فعالیت بانک مهر اقتصاد در شبکه بانکی کشور ثابت کرده این بانک با کار تیمی فوق العاده، گره گشای مشکلات مردم بوده و در راه کمک به آحاد مردم جامعه از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.
وی در پایان عنوان داشت: خیر و برکتی که در این بانک موج می زند و کمکی که این بانک به بهبود زندگی اقشار جامعه نموده است میسر نمیشد مگر با داشتن کارکنانی مومن، با اخلاص و دلسوز، لذا باید این مسیر همچنان ادامه داشته باشد.
گفتنی است مدیر کل بازرسی و حسابرسی در این دیدار از شعب بهار، بهشتی، آزادگان، مطهری و دانشکده بازدید کرد و از نزدیک با همکاران دیدار و تبادل نظر نمود
URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/مشتری-مداری-مهم-ترین-شاخصه-بانک-مهر-اقتصاد-است.bos