شماره: 281643 تاریخ : 1396/04/25-03:38:16

مشتری مداری مهم ترین شاخصه بانک مهر اقتصاد است

مدیر کل بازرسی و حسابرسی بانک مهر اقتصاد در دیدار از شعب استان البرز مشتری مداری را از شاخص های بارز بانک مهر اقتصاد برشمرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان البرز، محسن منشوری _ مدیر کل بازرسی و حسابرسی بانک _ در این بازدید، اظهار داشت: مشتری مداری و همبستگی و همدلی میان کارکنان این مجموعه ارزشی همواره از شاخصه های متمایز کننده آن بوده که موجب پیشبرد هر چه بهتر اهداف سازمانی و ارتقای سطح کیفی بانک در رقابت با سایر بنگاه های اقتصادی گردیده است.

وی با اشاره به لزوم دانش افزایی و کسب مهارت های بیشتر در زمینه علوم اقتصادی و بانکی، تصریح کرد: کارکنان بانک مهر اقتصاد با برخورداری از روحیه جهادی و ارزشی و افزایش دانش خود می توانند بیش از گذشته بانک را به اهداف از پیش تعیین شده نزدیک کنند.

منشوری در ادامه افزود: سالیان متمادی تلاش و فعالیت بانک مهر اقتصاد در شبکه بانکی کشور ثابت کرده این بانک با کار تیمی فوق العاده، گره گشای مشکلات مردم بوده و در راه کمک به آحاد مردم جامعه از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

وی در پایان عنوان داشت: خیر و برکتی که در این بانک موج می زند و کمکی که این بانک به بهبود زندگی اقشار جامعه نموده است میسر نمیشد مگر با داشتن کارکنانی مومن، با اخلاص و دلسوز، لذا باید این مسیر همچنان ادامه داشته باشد.  

گفتنی است مدیر کل بازرسی و حسابرسی در این دیدار از شعب بهار، بهشتی، آزادگان، مطهری و دانشکده بازدید کرد و از نزدیک با همکاران دیدار و تبادل نظر نمود

URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/مشتری-مداری-مهم-ترین-شاخصه-بانک-مهر-اقتصاد-است.bos