شماره: 507798 تاریخ : 1398/11/22-11:27:33

دژپسند در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن؛

مردم افراد متخصص و توانمند را انتخاب کنند/ دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت‌ کالاهای اساسی ندارد

وزیر اقتصاد اظهار کرد:‌مردم افرادی را برای مجلس انتخاب کنند که با توانمندی‌هایشان برای رشد و توسعه کشور کارگشا باشند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، فرهاد دژپسندوزیر اقتصاد در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن98 در جمع خبرنگاران گفت:‌ مردم امروز با حضور با شکوه خود در مراسم راهپیمایی 22 بهمن پیام خود را به دنیا و به خصوص به ترامپ رئیس جمهور آمریکا می‌دهند.

وی تصریح کرد: مردم با حضور خود نشان دادند که همچنان پای کار انقلاب و نظام هستند و آماده جانفشانی برای نظام هستند. ماشالله حضور مردم زیاد و چشمگیر است و دنیا نمی‌تواند چشم خود را بر روی آن ببندد.

وی  در خصوص نزدیک شدن به سال جدید و افزایش شایعات در مورد افزایش قیمت کالاهای اساسی خاطرنشان کرد: هیچ دلیلی ندارد که قیمت‌ها افزایش یابد و دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت‌ها ندارد و تمام تلاش ما در این جهت است که قیمت‌ها کاهش یابد.

وزیر اقتصادتاکید کرد: شرکت در انتخابات به معنای استفاده از حق‌مان برای تعیین سرنوشت است پس همه باید این کار را انجام داده و با مشارکت حداکثری نقشی در اداره کشور داشته باشند.

وی افزود: مردم در انتخابات افرادی را انتخاب کنند که توانمندی‌های تخصصی و اجرایی داشته که منتهی به تصویب قوانین شود و در نهایت برای رشد و توسعه کشور کارگشا باشد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/مردم-افراد-متخصص-و-توانمند-را-انتخاب-کنند-دولت-برنامه‌ای-برای-افزایش-قیمت‌-کالاهای-اساسی-ندارد.bos