شماره: 226071 تاریخ : 1395/07/08-11:04:28

با حضور جمعی از مدیران بنیاد مستضعان :

مرتفع ترین دستگاه بازی استاندارد کشور در ارم سبز به بهره برداری رسید

مرتفع ترین دستگاه شهربازی استاندارد کشور با حضور جمعی از مدیران بنیاد مستضعفان و مردم کلان شهر تهران در شهر بازی ارم سبز طی مراسمی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، ایرج جهانگیر مدیرعامل ارم سبز در جمع مردم به راهبرد ابلاغی بنیاد مستضعفان مبنی بر گسترش خدمات تفریحی و سرگرمی کیفی برای همه اقشار جامعه اشاره کرد و گفت: در سال جاری به همت همکاران پر تلاش و حمایت مدیران ارشد  بنیاد مستضعفان موفق شدیم دو دستگاه جدید "ستاره گردان" از شرکت" زایر" آلمان  و سقوط آزاد از شرکت  "funtime "   آلمان به ترتیب با خصوصیات مهیج ترین و مرتفع ترین دستگاه ایمن و استاندارد شهربازی کشور را در مجموعه ارم نصب و به بهره برداری برسانیم.
 
ایرج جهانگیر افزود: همزمان  با مراحل نصب پس از عقد قرار داد با شرکت های بازرسی ایمنی  TUV  و ISQI مراحل طراحی ، ساخت ، نصب و آزمایش های اولیه مورد تایید شرکت های مذکور قرار گرفته و به صورت توام، بازرسان و کارشناسان خبره داخلی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران نیز بر اجرای این فرآیند نظارت دقیق داشتند.
 
وی اظهار کرد: برای نصب این دستگاه تنها در بخش  فونداسیون  حدود 300 متر مکعب بتن ریزی شده وبرای نصب برج اصلی از یک دستگاه جرثقیل 200 تنی و یک دستگاه جرثقیل 360 تنی استفاده شده است تا برج 100 متری این دستگاه مهیج کاملا دقیق نصب شود.
 
جهانگیر تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع ایمنی، مرتفع ترین دستگاه شهر بازی کشور  دارای یک پست فشار برق مستقل برای سیستم محرکه 320کیلوواتی است و حتی در صورت قطع برق  یا هر گونه اختلال سیستم های کنترلی و  ایمنی  پیشرفته ای در بخش مدیریت و راهبری دستگاه پیش بینی شده است.
 

وی به مشخصات فنی دستگاه سقوط آزاد اشاره کرد و گفت: سیستم کنترلی دستگاه PCL و دارای چهار برنامه متنوع بازی است، حداکثر ارتفاع دستگاه سقوط آزاد حدود 100متر است و ظرفیت آن 24 نفر است که سرنشینان ضمن چرخش افقی بازدید مناظر ارم سبز پس از رسیدن به اوج با سرعت حدود 100کیلومتر بر ساعت سقوط آزاد را تجربه  و با سیستم ترمز مغناطیسی متوقف خواهند شد.
 

 مدیرعامل ارم سبز در انتهای سخنان خود اظهار کرد: صمیمانه از همه همکارانم در همه بخش های  پارک ارم و باغ وحش تهران که با همدلی  و تلاش قابل تقدیر در پی ارایه خدمات کیفی به مردم شریف هستند  تقدیر و تشکر می کنم و به عنوان عضوی از" تیم متعهد  به خدمت خالصانه به مردم "  قول میدهم از هر فرصتی برای افزایش خدمات و توانایی های شادی آفرین و سرگرمی مجموعه ارم سبزبرای مردم  به صورت کیفی و کمی استفاده کنیم. ضمن اینکه نوید می دهم منتظر خبر های بسیار خوش در سطح ملی از مجموعه ارم سبز باشید، خبرهایی که مایه شادی همه مردم شریف و عزیز ایران اسلامی خواهد شد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/مرتفع-ترین-دستگاه-بازی-استاندارد-کشور-در-ارم-سبز-به-بهره-برداری-رسید.bos