شماره: 444275 تاریخ : 1397/10/06-04:16:17

با حضور استاندار اصفهان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و قائم مقام سرپرست سازمان تامین اجتماعی؛

مراسم چهلمین روز درگذشت مرحوم تاج الدین برگزار شد

به مناسبت چهلمین روز درگذشت مرحوم تاج الدین، معاون فقید حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی، مراسم بزرگداشتی امروز (ششم دی ماه) در مسجد اعظم حسین آباد اصفهان از سوی خانواده آن مرحوم برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در مراسم چهلمین روز درگذشت مرحوم تاج الدین، معاون فقید حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی که دکتر عباس رضایی استاندار و دکتر عابدی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، دکتر رضا راعی قائم مقام سرپرست سازمان تامین اجتماعی، مدیران کل و درمان تامین اجتماعی اصفهان، روسا واعضای تشکل های کارگری، بازنشستگی و کارفرمایی و جمعی از مردم این استان حضور داشتند، یاد و خاطره وی گرامی داشته شد.

علیرضا محجوب نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز که در این مراسم حضور داشت، گفت: فقدان مرحوم دکتر نوربخش و آقای تاج الدین را به تمامی مردم و کارگران تسلیت می گویم . این دو عزیز انسان های بزرگواری بودند و همواره یاور و دلسوز جامعه کار و کارگری بودند.

گفتنی است، مراسم بزرگداشتی نیز از سوی خانواده مرحوم دکتر نوربخش به مناسبت چهلمین روز درگذشت آن مرحوم روز جمعه 7 دی ماه ساعت 11:30 الی 13 در مسجد جامع شهرک غرب واقع در میدان صنعت، ابتدای فاز 3 شهرک غرب برگزار می شود.

دکتر سید تقی نوربخش، مدیرعامل فقید سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمن تاج الدین، معاون فقید حقوقی و امور مجلس این سازمان روز 24 آبان ماه در حین مأموریت کاری به استان گلستان طی سانحه رانندگی به دیار باقی شتافتند. 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/مراسم-چهلمین-روز-درگذشت-مرحوم-تاج-الدین-برگزار-شد.bos