شماره: 248378 تاریخ : 1395/08/16-02:30:23

مذاکره با بدهکاران اولین گام وصول مطالبات"ثامن"

در جلسه سرپرستی خوزستان مطرح شد: باید مسیر وصول مطالبات از شعب و مذاکره با بدهکاران آغاز شود. لذا در صورت بی‌نتیجه بودن مذاکرات ضروری است پرونده‌ها به وکلای طرف قرارداد سپرده شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از موسسه ثامن، داود احمدی بلوطکی یکی از مدیران سرپرستی خوزستان در جلسه‌ای با وکلا و اعضای دایره پیگیری و وصول مطالبات به اهمیت و ضرورت پیگیری مطالبات اشاره و به تبیین ضرورت ارتباط مستمر و دوسویه وکلا با دایره پیگیری وصول مطالبات تأکید کرد.

وی در همین رابطه گفت: این ارتباط باید به‌گونه‌ای باشد که شاهد ارائه پاسخ‌های متناقض و متعارض به مشتریان نباشیم چراکه سردرگمی مشتریان باعث جدای آن‌ها از ثامن و عدم حصول نتیجه مطلوب در وصول مطالبات می‌شود.

احمدی با تأکید بر تعیین تکلیف پرونده‌های قدیمی که مدت زیادی است در اختیار وکلا است شد، افزود: همکاری سرپرستی با وکلا منوط به نتایج حاصله وکلا و پیگیری آن‌ها تا اخذ رأی نهایی پرونده‌های مطالباتی از مراجع قضایی است.

در ادامه جلسه وکلا بابیان برخی مشکلات خود همچون عدم همکاری مراجع قضایی در مرحله اجراییه و یا در تعداد رسیدگی به پرونده‌ها در یک ماه، خواستار رایزنی‌های بیشتر سرپرستی خوزستان و همکاری بیشتر با آن‌ها شدند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/مذاکره-با-بدهکاران-اولین-گام-وصول-مطالباتثامن.bos