شماره: 496299 تاریخ : 1398/10/18-05:52:54

مدیریت زمان مشتریان با ارائه خدمات نوین بانکی

موسسه اعتباری کوثر با توسعه خدمات نوین خود در عرصه بانکداری الکترونیک اقدامات ویژه ای برای مدیریت زمان مشتریان انجام داده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر وابسته به بانک سپه؛ رویکرد کوثر همزمان با توسعه ساختارهای بانکداری الکترونیک و ارائه خدمات گسترده تر به هموطنان گرامی، بر تقویت و ارتقاء کیفی این خدمات با لحاظ نمودن ویژگی استمرار و پایداری سرویس ها و افزایش ضریب امنیتی آن استوار بوده است.

بر اساس این گزارش، موسسه کوثر با تاکید بر گسترش فناوری‌های نوین و فراهم‌سازی زمینه‌های ایجاد بسترهای خدمات الکترونیک نسبت به توسعه زیر ساخت ها و ابزار الکترونیکی به صورت متوازن و همه جانبه اقدام نموده است که نتایج این توسعه شامل  2976 دستگاه خودپرداز و بیش از 46 هزار پایانه فروشگاهی است.

بر اساس این گزارش؛ مشتریان محترم می توانند با مراجعه به آدرس www.kosafci.ir و یا تماس با سامانه پاسخگوی کوثر به شماره 42830-021  از خدمات الکترونیک موسسه اعتباری کوثر وابسته به بانک سپه اطلاعات بیشتری کسب نمایند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/مدیریت-زمان-مشتریان-با-ارایه-خدمات-نوین-بانکی.bos