شماره: 306868 تاریخ : 1396/07/27-02:44:17

مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل گواهینامه استقرار سیستم مدیریت کیفیت را کسب کرد

بمنظور پیشبرد برنامه های عملیاتی حوزه درمان سازمان، مدیریت درمان تأمین اجتماعی اردبیل موفق به اخذ گواهینامه استاندارد بین المللی ISo 9001-2015 در ستاد مدیریت درمان استان و همچنین دفتر رسیدگی به اسنادپزشکی، پلی کلینیک تخصصی شهید میرزاحسینی اردبیل و درمانگاه های تخصصی مشگین شهر و خلخال شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ دکتر مهدی نیک سیرت مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل ضمن تأکید بر رویکرد سیستمی و فرایندنگر به فعالیتهای حوزه درمان گفت: هدف از پرداختن به مسائل کیفی در مراکز درمانی تابعه این مدیریت مبتنی بر سه اصل پاسخگویی، مدیریت منابع انسانی و استفاده ازتجهیزات مدرن و جذب نیروهای تخصصی مورد نیاز، علاوه برارائه خدمات درمانی مطلوب به بیمه شدگان محترم سازمان و سایر مراجعین، فراهم ساختن موجبات ارتقاء مستمر کیفیت خدمات درمانی است.

وی ادامه داد: استقرار سیستم مدیریت کیفیت  (Quality Management System) فرصت مناسبی در راستای شناسایی توانمندی‌ها و رفع نقاط ضعف و نیز استفاده از نقاط قوت و فرصت‌ها است تا ارائه بهینه خدمات، افزایش رضایتمندی مشتریان، ارتقای مشارکت کارکنان در بهبود کیفیت و نیز بهبود مستمر در تمامی زمینه‌ها و بسترهای کاری تحقق یابد و این مهم در نهایت می‌تواند به افزایش بهره‌وری منجرشده و به عنوان بخشی از فرهنگ عمومی حاکم بر تفکر همه کارکنان نهادینه شود.

دکترنیک سیرت افزود: دریافت گواهینامه مذکور توسط تیم ممیزی شرکت TUV NORD  آلمان در محل ستاد مدیریت درمان، دفتر اسنادپزشکی و پلی کلینیک تخصصی شهید میرزاحسینی اردبیل و درمانگاه های تخصصی شهرستان های مشگین شهر و خلخال انجام پذیرفت، با تأیید شرایط سیستم مستقر شده از سوی تیم ممیزی همراه شد که در نهایت گواهینامه استقرار سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر ISo 9001-2015  برای مدیریت درمان اردبیل و مراکز تابعه ذکر شده از طرف شرکت TUVNORD صادر شد.

 

URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/مدیریت-درمان-تامین-اجتماعی-استان-اردبیل-گواهینامه-استقرار-سیستم-مدیریت-کیفیت-را-کسب-کرد.bos