شماره: 305862 تاریخ : 1396/07/16-02:14:17

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان:

مدیریت جامعه گسترده تحت پوشش تأمین اجتماعی مبتنی بر مدیریت نوین است

مدیر کل تامین اجتماعی لرستان گفت: جامعه گسترده تحت پوشش تأمین اجتماعی را نمی توان با مدیریت سنتی اداره کرد، و این سازمان نیازمند مدیریت نوین بود که این رویکرد در چهارساله اخیر شکل گرفته است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ شهناز حمزه لوی در بازدید از شعبه تامین اجتماعی کوهدشت و در نشست با کارکنان این شعبه با اشاره به شرایط ویژه سازمان به عنوان یک مجموعه درآمد-هزینه افزود: سازمان تامین اجتماعی در چند سال اخیر به دلیل مواجهه با پدیده سالخوردگی  و افزایش مستمری بگیران و خروجی ها نیازمند یک مدیریت سیستماتیک و ارگانیک است و لازم است در این راستا ضمن مدیریت صحیح مصارف در جذب منابع و بیمه پردازان جدید به منظور را ارائه خدمات به موقع به جامعه تحت پوشش سازمان بکوشیم.

وی با تأکید به اهتمام و توجه جدی کارفرمایان در پرداخت به موقع حق بیمه کارگران خود به سازمان تامین اجتماعی گفت: کارفرمایان استان لرستان 306میلیارد تومان به تأمین اجتماعی بدهکار هستند که 12 میلیارد تومان از آن سهم کارفرمایان شهرستان کوهدشت است.

حمزه لوی افزود: خدمات نوین و الکترونیکی سازمان تأمین اجتماعی و رویکرد به توسعه خدمات غیرحضوری از افتخارات و دستاوردهای ارزشمند این سازمان است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/مدیریت-جامعه-گسترده-تحت-پوشش-تامین-اجتماعی-مبتنی-بر-مدیریت-نوین-است.bos