شماره: 376511 تاریخ : 1397/06/21-04:15:02

بخیتاری در بازدید از آبفای منطقه 3:

مدیران عامل از مشغول‌شدن به کارهای اجرایی بپرهیزند

مدیرعامل آبفای استان تهران در بازدید از شرکت آبفای منطقه 3 تهران گفت: مدیران عامل شرکت‌های آبفای استان تهران از مشغول‌شدن به کارهای اجرایی پرهیز کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان تهران، محمدرضا بختیاری با اشاره به تعدد بیش ازحد کارکنان در مجموعه شرکت آب و فاضلاب استان تهران اظهار داشت: طی سال‌های متمادی تفکر و رویه در جلب و جذب نیرو بدون درنظرگرفتن نیاز واقعی شرکت‌ها به گونه ای بوده است که فکر می‌کردیم ما قیم و مسئول کاریابی مردم هستیم، در حالی که ما موظف به ریل‌گذاری مسیر توسعه و خدمت رسانی هستیم.

او ضمن مقایسه وضعیت اشتغال وشرایط اجتماعی دو کشور ونزوئلا به عنوان یکی از کشورهای دچار مشکلات متعدد اقتصادی و آلمان به عنوان یکی از قطب‌های توسعه جهان ، خاطرنشان ساخت: اصلا قابل پذیرش نیست در شرکت دولتی که از محل بیت‌المال اداره و ارتزاق می شود، عده‌ای نسبت به انجام وظایف‌شان بی‌اعتنا باشند.
بختیاری بر عدم صدور مجوز برای جذب مجدد نیروی انسانی جدید و برخورد جدی با مدیران خاطی تاکید کرد.
مدیرعامل آبفای استان تهران همچنین ضمن تاکید بر صرفه‌جویی و پرهیز از هزینه‌های بی رویه و تشریفاتی یادآورشد: منظور من از صرفه‌جویی این نیست که در شرایط فشار اقتصادی کنونی از اضافه کار و مزایای کارکنان ریالی کسر شود، البته در مواقعی که همکاری از انجام وظایف و تکالیف اداری سرباز می‌زند و راهنمایی و گذشت برای تغییر رفتارش کارساز نیست بدون آن که با اخراج زندگی خانوادگیش دچار بحران شود، به طور حتم با کسر مزایا و در موارد مقابل آن باید با تشویق کارکنان ساعی رغبت ، انگیزه ورحیه تلاش و همت را در شرکت بسط و ترویج دهیم.
بختیاری با بیان این که استقلال، آزادمردی و آزادگی تاوان دارد افزود : اگر بخواهیم در دنیا حرف جدید بزنیم باید بر تحمل و تلاش‌مان بیفزاییم.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/مدیران-عامل-از-مشغول‌شدن-به-کارهای-اجرایی-بپرهیزند.bos