شماره: 304352 تاریخ : 1396/06/27-12:02:35

مدیر عامل شرکت ملی پست ایران در اجلاس مدیران عامل کشورهای عضو اتحادیه پستی جهانی شرکت کرد

دکتر حسین مهری معاون وزیر ارتباطات، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران در دومین اجلاس روسای هیات مدیره و مدیران عامل پست کشورهای عضو اتحادیه پستی جهانی در مسکو حضور شرکت کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، همزمان با بیست و ششم شهریورماه مقارن با هفدهم سپتامبر 2017، دومین اجلاس روسای هیات مدیره و مدیران عامل پست کشورهای عضو اتحادیه پستی جهانی تحت عنوان "هدایت رشد چند بعدی؛ چگونگی و چرایی راهبرد پستی" در مسکو گشایش یافت.

 دکتر حسین مهری معاون وزیر ارتباطات ، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران نیز در دومین اجلاس روسای هیات مدیره و مدیران عامل پست کشورهای عضو اتحادیه پستی جهانی در مسکو حضور شرکت کرد.

هدف از برگزاری این اجلاس گفت و گو و اشتراک دانش در میان ادارات پست جهان با رویکرد ایجاد اثرات مثبت کسب و کاری برای شرکت کنندگان است .

غلبه بر دینامیکس‏ های جهانی و نقش پست، جهت گیری خدمات پستی از فیزیکی به مجازی ودرک نیاز مشتریان، توجه به خدمات عمومی و سودآوری، بقا یا شکوفایی با برآورده کردن نیاز مشتریان، از درخواست به نیاز و پل زدن بین انتظارات و عملکرد فعلی و بررسی مدل های کسب و کاری موفق برای پست مدرن از مهمترین عناوین و موضوعاتی است که در پنل‏ های این همایش به بحث و بررسی گذاشته می شود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/مدیر-عامل-شرکت-ملی-پست-ایران-در-اجلاس-مدیران-عامل-کشورهای-عضو-اتحادیه-پستی-جهانی-شرکت-کرد.bos