شماره: 521365 تاریخ : 1399/07/24-10:16:16

مدیر عامل بانک قوامین در ایام سوگواری دهه پایانی ماه صفر، رحلت نبی اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) را تسلیت گفت

مدیر عامل بانک قوامین در ایام سوگواری دهه پایانی ماه صفر، رحلت نبی اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) را تسلیت گفت.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قوامین، متن این پیام بدین شرح است :

روزهای پرحزن ماه صفر، از غم رحلت جانسوز ختم المرسلین، حضرت محمد(ص) و دو نواده ارجمندش، امام حسن مجتبی(ع) و حضرت امام رضا(ع) تلخی دو چندان دارد.

پیامبر اکرم (ص) به عنوان خاتم انبیا با کشیدن خط بطلان بر جاهلیت، مسیر و ادامه راه حقانیت را برای ما بسیار سهل و آسان کرد و درسی که همه ما باید از این ایام بگیریم این است که در مسیری قدم برداریم که رضای خدا، پیامبر و ائمه در آن باشد و برای رشد و پیشرفت جامعه اسلامی و مصونیت از مصائبی که گریبانگیر بشریت است به آنان متوسل شویم. باشد که با تعقل و تفکر، پیام های سفیر هدایت و مکمل مکارم اخلاق را در تمامی جنبه های زندگی خود اجرایی کرده و به بالندگی حقیقی دست یابیم .

با آرزوی قبولی عزاداری ها و سوگواری های همه شما مومنان و اراداتمندان، امیدوارم خداوند متعال همه ما را در زمره حافظان دین اسلام و یاران حقیقی فرزند برومندش حضرت ولیعصر (عج) قرار دهد.

علی ابدالی

مدیرعامل


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/مدیر-عامل-بانک-قوامین-در-ایام-سوگواری-دهه-پایانی-ماه-صفر-رحلت-نبی-اکرمص-و-شهادت-امام-حسن-مجتبیع-و-امام-رضاع-را-تسلیت-گفت.bos